Adventi emlék scrapbookban elmesélve

Kedves Olvasóm!

Ha te is - hozzám hasonlóan - rajongsz a balettért és már láttad A Diótörőt, esetleg adventi családi programként rendszeresen beiktatod a megnézését, gondoltál már arra, hogy készíts belőle egy emlékoldalt? Ebben a bejegyzésben megnézheted, én hogyan örökítettem meg azt az alkalmat, mikor először láttam.

Szóval, ezt a scrapbookoldalt annak emlékére készítettem el, hogy sose feledjük, milyen csodálatos élmény volt kettesben megnéznünk a húgommal A Diótörő előadást. A húgom az egyetlen (eddig) a családban, aki ugyanúgy értékeli és élvezi a balettelőadásokat és az operát, mint amennyire én. De, persze ez még változhat, mert benne van a pakliban, hogy valaki megszereti majd vagy egy új családtag érkezik, aki partnerre talál bennem és együtt fogunk balettelőadásokra járni. Ki tudja?

Mindenesetre ezzel az oldallal szerettem volna eméket állítani a varázslatos adventi előadásnak. Ha ismered a történetet, akkor tudod, hogy van benne karácsony is, hópelyhek is és természetesen diótörő is. Így kézenfekvő volt, hogy olyan hozzávalókat kerestem és úgy alakítottam ki a képi világát az oldalnak, hogy segítsék később is felidézni az élményt.


Imádtam az előadást és ennek az oldalnak is az összeállítását is. Talán látszik is rajta. A csillagok nem véletlenül szerepelnek rajta, mert az előadás varázsát és a csillogó szemeinket szimbolizálják.

Néha a fotók magukban nem adják vissza az élményt. Ezért készítünk belőlük scrapbookoldalakat vagy albumokat. Csinos, a témához illő környezetbe helyezve viszont ezek a fényképek némi magyarázattal és dátummal kiegészülve mesélni kezdenek.

Készítettem egy videót is, mert a fotók magukban nemcsak magát az élményt, hanem egy scrapbookoldal részleteit sem adják egészen vissza. Ezért, bár most nem tudom a kezedbe adni a scrapbookoldalamat, talán ezen a videón keresztül jobban meg tudod szemlélni. A videó alatt hallható zene Rafael Krux alkotása és az InShot alkalmazásban lehet megtalálni.

Ha tehát van neked is emléked A Diótörő megtekintéséről, foglald te is oldalba! Ne vesszen a feledés homályába az élmény!

A bejegyzésem alatt felsoroltam, hogy én mely papírokat, alapkartonokat, díszítőelemeket és eszközöket használtam ehhez az oldalamhoz. Ezek kaphatók az általam üzemeltetett Scrapbook Webáruházban, minden kép egyben link az adott termékre is, örömmel állok rendelkezésedre, ha be szeretnéd pontosan ezeket a hobbikellékeket te is szerezni.

Ha bármilyen kérdésed van ennek a projektnek az elkészítésével kapcsolatban, bizalommal tedd fel egy hozzászólásban!

Köszönöm szépen, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi


Megjegyzések