Pipacsos képeslap | Sizzix Card with Poppies


Kedves Olvasóim!
Ha már régóta követsz, akkor tudod, hogy nagyon sokféle kreatív technikát kipróbáltam már, és előszeretettel ötvözöm ezeket különböző alkotásaimon. Most is így történt: akvarelltechnikával készítettem hátteret egy Sizzix-szel vágott motívumokat tartalmazó képeslaphoz. Ebben a részben egy pipacsos képeslap elkészítését osztom meg veled.


*******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******



Hogyan készült a pipacsos képeslap lépésről-lépésre?

A képeslaphoz fehér színű képeslap-alapot, akvarellkartont, pipacspiros és fenyőzöld színű alapkartont, Mona Lisa Koh-i-noor akvarellfestéket, Pentart Media Mist szórófejes festéket, valamint legyezőfejű és 10-es ecsetet, tartályos ecsettollat, Fiskars vágógépet, Sizzix Big Shot Plus vágógépet és három Sizzix vágókést használtam:




 


  • Első lépésként az akvarellkartont az asztalhoz rögzítettem maszkolószalaggal és enyhén nedves alapra (tiszta vízzel dolgoztam) vittem fel az ég, a "búzamező" és a vadvirágos rét elmosódó árnyalatait Mona Lisa Koh-i-noor akvarellfestékkel. Még mielőtt elkezdtem volna ezt a folyamatot, halványan rárajzoltam a leendő képeslap méretét is az akvarellkartonra, hogy az arányokra jobban tudjak figyelni.
  • Amikor már valamennyire megszáradt ez a réteg, Pentart Media Mist-tel élénkzöld színű pöttyözéssel vittem fel újabb réteget a képeslap hátterére. Ehhez lecsavartam a komplett szórófejet és az abból kilógó csövet a papír fölé tartva, enyhe rázogatással pöttyöztem.
  • Ezt követően kivártam, míg teljesen megszáradt a papír. Ezt abból is láttam, hogy már nem volt hullámos (a maszkolószalag visszahúzza a folyadék miatt enyhén megnyúlt rostokat), illetve, hogy már nem hideg, hanem szobahőmérsékletű volt a papír felülete. 
  • Amikor megszáradt, felszedtem a maszkolószalagot és méretre vágtam a hátteret.






  • Ezután kivágtam a motívumokat Sizzix vágógép és a három vágókés segítségével. Zöld alapkartonból vágtam ki a vadvirágokat és pipacsok szárát, ehhez a Sizzix Thinlits Die Set 7PK - Wildflowers vágókést használtam.
  • Sötétszürke scrapbook papírból vágtam ki a pipacs közepéül szolgáló motívumokat, rendhagyóan egy karácsonyi vágókés kis díszítőeleme jött kapóra. Ehhez a Sizzix Triplits Die Set 9PK - Ornaments vágókést használtam.
  • Pipacspiros alapkartonból pedig a virágok szirmait vágtam ki. A zöld kartonból kivágott részeket végül nem használtam fel. A virágokhoz a Sizzix Bigz Die - Amelia Bouquet vágókést használtam.



  • Ezután megdolgoztam a kivágatokat. Vízbe mártott legyezőfejű ecsettel enyhén megnedvesítettem a szirmokat, majd egymásra hajtottam őket. A szélüket pedig picit meggyűrtem
  • Az akvarellfestékkel pedig a piros és zöld kartonból kivágott elemeket egy kicsit árnyékoltam. Így plasztikusabbak, élethűbbek lettek.

  • Már csak a képeslap felépítése, az elemek összerakása volt hátra. Ehhez a fehér képeslapalap méreteihez képest 0,5-0,5 ill. 1-1 cm-rel kisebbre vágtam a két színes alapkartont. A piros került közvetlenül a fehér kartonra, ezt kétoldalú ragasztószalaggal rögzítettem. Erre jött rá 3D ragasztópárnákkal kiemelt zöld karton, majd az ennél 0,5-0,5 cm-re kisebbre vágott, akvarelltechnikával festett alap. A papírokat Fiskars vágógéppel vágtam méretre.
  • Ezután pedig folyékony papírragasztóval felragasztottam a Sizzix-szel vágott elemeket, kinyomtattam nyomtatóval egy kedves üdvözlőszöveget, amit 3D ragasztópárnákkal rögzítettem a kártya bal alsó sarkára.






A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
Remélem, tetszett ez a leírás, és te is készítesz majd hasonlót A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.


**********For my English speaking friends****************
Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

I used the following gorgeous Sizzix products for this project: 
  How to make this wonderful Sizzix Card with Poppies?
  1. Paint the background on watercolour paper with wet-on-wet technique, use watercolour paint.
  2. Cut the leaves, the stems and the middle of the poppies using Sizzix cardstocks and the above mentioned dies.
  3. Using a wet brush, make the leaves wet a bit, then crumple them tenderly to achieve a more natural look. 
  4. Shade the leaves and the stems using watercoulour paint.
  5. Cut the two colour cardstock layers from Sizzix cardstocks. Cut them 0,5 cm and 1 cm smaller than the white card base. Layer them, use 3D pads and double tape. Finally attach the watercoloured paint layer.
  6. Take the diecut paper parts and some paper glue and assemble the card.
  7. Print the sentiment and attach it with 3D pads.

Thank you very much for stopping by!

**************************************************
Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések