Húsvéti falikép - Sizzix Easter Party 4.


Kedves Olvasóim!
Egy 7-részes inspiráció-sorozat negyedik bejegyzését olvashatod, amelyben Húsvéti/Tavaszi témájú alkotásokat fogok megosztani, a Sizzix Easter Húsvéti Party elnevezésű bejegyzéseim keretében. Ebben a részben egy húsvéti témájú, akvarelltechnikával festett falikép elkészítését osztom meg veled.


  *******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******

Hogyan készült?

Az akvarellképhez fehér színű akvarellkartont, Mona Lisa Koh-i-noor akvarellfestéket, Sizzix Big Shot Plus vágógépet és egy szépséges vágókést használtam:


  • Első lépésként kivágtam a nyuszis formát akvarellkartonból, Sizzix vágógép és a Meadow Rabbit vágókés segítségével. Ezután Mona Lisa akvarellfestékkel színeket vittem fel több rétegben a kivágott formára. Mivel akvarelltechnikát iskolai keretek között még nem tanultam, s én magam is csak most ismerkedem ezzel, a YouTube-ról és mini online tanfolyamokból tájékozódom arról, hogy mit, hogyan érdemes csinálni, ezért nem bátorkodom akvarelltechnika terén e bejegyzésben tanácsokat osztani. 
  • Annyit tudok elmondani, hogy amit én is követtem mások tanácsaiból, az az volt, hogy először a világos színeket vittem fel, majd minden réteg után, megvárva, míg megszáradt az előző, sötétebb színekkel is árnyaltam itt-ott a formákat. Igazából ezt a folyamatot nem lehet befejezettnek tekinteni, csak abbahagyni. Ugyanis minduntalan volt olyan rész, ahová még szívesen felvittem (volna) még egy réteget. Imádtam készíteni.


  • Amikor készen voltam a kivágott motívum festésével (azaz, abbahagytam), rátettem egy másik akvarellpapír-darabra és nagyon halványan körberajzoltam ceruzával a körvonalát és a nyuszi helyét, hogy nagyjából tudjam, mi hová esik. Ezután ismét a Mona Lisa akvarellfestékkel, pasztell árnyalatú hátteret festettem. Amikor megszáradt, legyezőecset segítségével pöttyöztem is rá ide-oda kékkel és zöldes-barnával is. 
  • Kipróbáltam, hogyan fog mutatni, és amikor tetszett, amit látok, folyékony ragasztóval felragasztottam a kifestett kivágatot az akvarellkartonra festett háttérre. A nyuszi szemét csak ekkor festettem be sötétbarnára.
  • Végül pedig, egy színben hozzáillő scrapbookpapírra ragasztottam ezt a sajátos technikával készült akvarell képet és beletettem egy kész képkeretbe.


Így készült a fenti képeken látható Húsvéti falikép akvarelltechnikával. Remélem, kedvet kaptál hozzá, hogy egy hasonlót te is elkészíts az idén.


Mi ez a Húsvéti/tavaszi témájú bejegyzés-sorozat?


Olvasd el az alábbi linkre kattintva a kezdő posztot, és minden kiderül:

A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.



**********For my English speaking friends****************
Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

This is the #4 part of my Easter/Spring-themed post-series which I named as Sizzix Easter Party 

I used the following gorgeous Sizzix dies for this project: 
       How to make this watercolored Easter home decoration using a Sizzix die?
      1. Cut the rabbit motif using Sizzix Big Shot Plus and the Meadow Rabbit die from watercolor paper.
      2. Use watercolor paint and paint the diecut paper piece.
      3. Paint a meadowy background with watercolor on a sheet of watercolor paper. 
      4. Glue the colored papercut to the painted background.
      5. Mat your painting with matching color scrapbook paper and frame it!
      About my makes:  I have created these adorable cards, table- and home decorations for the reason that I was the guest crafter in the Family Magazine Show in the Hungarian Television, today. I introduced them how to use Sizzix Big Shot Plus machine, and how to make wonderful elements for your cards. Even the famous tv-host made an Eastern Card live on tv with my little help. :)

      Hope you will enjoy my online Sizzix Easter Party here on my blog named "Ünnepeld az életed" which means in Hungarian Celebrate your life. Just follow the links above and the party starts immediately. :)
      **************************************************
      Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
      Barátsággal üdvözöllek:
      Budaházi Brigitta, Gigi

      Megjegyzések