Új art journal oldalpár: akvarell-hatás akrilfestékkel

Kedves Olvasóim!
Tegnap este, "hirtelen felindulásból" készítettem egy új oldalpárt a művésznaplómba. Azért tettem idézőjelbe ezt a kifejezést, mert tulajdonképpen közel tíz hónapja érett bennem, hogy készítsek valami ehhez hasonlót. Ugyanis, nem túlzok, ha azt mondom, a Catherine Scanlon-nal való első találkozásom meghatározó volt és szívesen kipróbáltam volna már finom stílusát. 2015. januárja óta kísérem figyelemmel blogját és FB-profilját, így tudat alatt folyamatos inspirációja dolgozott bennem. Ezt az oldalpárt egy oktatóvideója és néhány korábbi munkája alapján készítettem. Szeretném közelebbről is bemutatni.

Akik követik az Instagram profilomat, tegnap éjjel már láthatták ezeket a képeket, mert ott osztottam meg az egyes fázisokat. Az alkotói folyamatban Catherine blogbejegyzését és oktatóvideóját követtem: Art from the Heart by Catherine Scanlon: Creating a Custom Cover for your Art Journal - némi változtatással. A képek kattintásra megnyílnak nagy méretben.


A hozzávalók hazai beszerzésű alapanyagok voltak, Pentart és Rayher termékek: Fekete alapozópaszta (Pentart), színes akrilfestékek (Rayher) és fehér 3D toll (Rayher). Legutolsó simításként pedig a címfelirat kapott egy kis kiemelést átlátszó 3D lakkal (Pentart).


Nagyon tetszik a végeredmény, jó volt kipróbálni ezt a technikát, ezeket a virágokat - teljes egészében Catherine gyönyörű vonalvezetése inspirált. Szívből ajánlom a blogját, You Tube csatornáját és alkotásait a figyelmetekbe. Nemcsak technikailag, hanem amiatt a lelkület miatt is, amit a munkái sugároznak (angolul tudók, előnyben)♥. Vendégposztja a Ranger blogján az egyik kedvencem. Csodás bélyegzőit itt lehet megvásárolni: Art Gone Wild

Catherine-nel az idei CHA Expo-n találkoztam, Kaliforniában. A Pentacolor standján készítették rólunk ezt a képet (nem akkor ébredtem fel, csak akkor még nem álltam át a 9 óra eltérésre :D ). A kép készítése előtt végigmutogattam neki az összes kiállított munkámat, elmagyaráztam, melyik alapanyagot mire lehet használni. Rövid úton egymásra hangolódtunk, Catherine nagyon vicces személyiség. Néhány nap múlva visszatért a standra és két szép ajándékot is kaptam tőle: a Groove nevű, stencilezéshez használható eszközt, és egy képeslapot, ami az egyik art journal-ja fotóváltozata. Azóta is itt van kifüggesztve nálam, az alkotós sarokban. :) ♥

Nos, ennyi a története ennek az oldalpárnak.

Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések