Szerelmes témájú ajándékötletek külföldi alkotóktól

Kedves Olvasóim!
Most egy olyan válogatást hoztam, amiben külföldi alkotók osztják meg a jobbnál-jobb inspirációkat a Valentin napra összeállítható kedves meglepetések témájában. Többféle stílusból válogathatsz, a közel százféle lehetőség közül, amit most megosztottam. Remélem, kedvet csinál valamelyik ezek közül - ha keresnéd a legjobb megoldást.
A kép forrása: Stephanie Ackerman

  



  • Forrás/Credit: TimHoltz
    :: Tim Holtz - Valentine témájú bejegyzések::
    A steampunk és a grunge stílus általam is nagyon kedvelt képviselője, Tim Holtz. Ez itt egy linkgyűjtemény. Érdemes végignézni mindet, amennyiben van rá időd, mert ha nem is készíted el őket, sokat lehet tanulni a részletfotókból, s ha angolul is tudsz, a leírásokból is. Nem titkolom, ezt a szubjektív felsorolást egyből a kedvenc stílusommal kezdem. Tudat alatt én is ezeket a színeket szeretem legjobban alkalmazni ebben a témában.









  • Forrás/Credit: Kristina Werner
    ::Kristina Werner - Valentine's Day Cards::
    Kristina évek óta nagyon nagy kedvencem, ha követsz már egy ideje, ezt tudod rólam. A grafikus lány hihetetlen intenzitással vezeti blogját már évek óta. Rengetegszer alkottam már az inspirálására, letisztult stílusa nagyon sok lehetőséget kínál követői számára, hogy az alapötletekre építve saját magunk ízlését követve építsük fel munkáinkat. A fenti link egy felsoroláshoz vezet, melyet a blogjában lévő keresőbe ütöttem be. Érdemes rászánnod az időt, ha szereted a vidám, grafikailag letisztult összképet az alkotásokon. Ha a jövőben képeslapinspirációt keresel, mindenképp ajánlom a blogját, YouTube csatornáját követésre. A legtöbb blogposztját ugyanis egy oktatóvideóval egészíti ki, melyekben jól követhető, könnyen megvalósítható lépésekből álló projekteket mutat be. A kedvencem ez a szíves, aminek képét ide beszúrtam. Tipp: Ha követed a linket, a Next Page-re kattitntva a jobb alsó sarokban, további találatokat nézhetsz meg.

  • Forrás/Credit: Olga Zamenskaya
    Olga Zamenskaya romantikus, kicsit bonyolultabb kivitelezésű képeslapja. Teljesen elolvadok tőle, pedig pont nem sötét színeket alkalmazott az alkotó, de mégis nagyon tetszik:  több réteg papír, csipke, félgyöngyök, varrás, öregített papírszélek. Mmmm, csini, nem igaz? Négy év bejegyzését néztem át a blogján azért, hogy megtaláljam az eredeti bejegyzést, de megérte! Olga stílusa magával ragadó, érdemes a blogját követni! Tipp: Az összeállításokat nemcsak képeslapokon, hanem a tegnapi blogbejegyzésemben felsorolt megoldásokon is alkalmazhatjuk: minialbum-borítója, csoki-csomagolás, bónusz-kupon borítója.

  • Forrás/Credit: Stephanie Ackerman
    ::Valentin napi ötletek Mixed Media technikával:: A Pinteresten beütöttem a keresőbe az előbbi szókapcsolatot angolul, és gyönyörményes megoldásokra, ötletekre leltem. Na jó, lehet, hogy Tim Holtz stílusát nagyon kedvelem, de - mint nemrég írtam is - most ez az új szerelmem, ha élhetek ezzel a képzavarral, a mixed media. Szét-ol-va-dok némelyik megoldástól, azonnal nekikezdenék. Ezt a linket tehát azoknak ajánlom, akik szeretik a maszatolást, azt, ha könyékig festékesek-pasztások lesznek, s a végeredmény pedig egy hosszú idő alatt elkészített texturált valami lesz, amiben van "anyag" és technika bőven. Művészi hajlamú alkotók, Art-Journal kedvelők, figyelem! Ez lesz a Ti linketek! Az én kedvencem Stephanie Ackerman alkotása, melyet az egyik linket követve, blogján találtam. Ennek részletfotóját láthatjátok itt. Kész vagyok tőle... :D 
Ennyit mára a külföldi inspirációkból. Remélem érdekesnek találtad? Én nagyon élveztem a válogatást, a nézegetést! Azt hiszem, én tudok választani.

Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések