Ha meg tudod álmodni...

Kedves Olvasóim!
Lassacskán visszatérek az alkotótevékenységhez és az üzleti feladataimhoz is kezdek hozzászagolni. Egy kedves barátnőm inspirálására ma elkészítettem egy újabb oldalpárt az Art Journal füzetembe, mely jó indítólöketet jelent mindkét említett, betegségem kapcsán hanyagolt terület beindításához. Ezt az oldalpárt osztom meg most ebben a bejegyzésben.

A bejegyzés címe az oldalon található motivációs mondat első fele. Hiszem és vallom, hogy így van, akár alkotásról akár másról van szó. A teljes mondat így hangzik:
Ha meg tudod álmodni, meg is tudod csinálni.
Magáról a kompozícióról szeretném rögtön elmondani, hogy NEM a saját ötletem, hanem egy általam nagyrabecsült, görög mixed-media alkotó, Vicky Papaioannou munkája és oktatóvideója alapján készítettem. Sokat jelent most nekem, nagyon szeretem és tetszik is! :)


Az oktatóvideót itt találjátok, beszúrtam ide a bejegyzésbe. Akik blogértesítőn keresztül olvassák ezt a bejegyzést, azoknak linkeltem is. Szívből ajánlom egyébként Vicky YouTube csatornáját, technikailag sokat tanulok belőle.

Hogyan készült az oldal? Megtudhatjátok az alábbi videóból!


Vicky Papaioannou: Art journal page: If you can dream it...

A videóhoz képest jópár dolgot megváltoztattam, de alapjában véve Vicky-t követtem. Mi az, amiben ugyanolyan és mi az, amiben különbözik az én oldalam az övétől?
  • Alapozásnak Stamperia Gesso-t használtam, spatulával kentem fel az oldalakra.
  • Az oldal alapszínét ICO olajpasztell krétával és Pentart Media Mist-tel alakítottam ki. Elég élénk és sötét színeim voltak, így az én álomfogóm nem nappali, hanem esti szélben lengedezik. :)
  • Pentart Struktúrpasztát használtam az álomfogó hálójához, amit picit megbántam, mert nem sikerült a(z állása miatt összeállt) pasztát egyneműre kevernem, így a kicsapódott nedvesség néhol aláfolyt a sablonnak, így nem lett hibátlan. No, de bánja kánya! :)
  • Az álomfogó közepe Stamperia stencillel készült.
  • A sablonnal kialakított "felhőket" Pentart fehér akrilfestékkel festettem, Stamperia stencilt használtam hozzá.
  • Az oldal vízhatlanságát egy réteg Pentart Gélpasztával biztosítottam, amit ecsettel vittem fel.
  • A tollak és az álomfogó keretének alapja Rayher strukturált karton, amit Derwent akvarell ceruzákkal színeztem.
  • A tollakat akrilbélyegzővel és fekete StazOn tintával alakítottam ki, majd körbevágtam.
  • A tollakat és az álomfogó keretét ugyancsak Pentart Gélpasztával ragasztottam a felületre.
  • A zsinórokat, a nagybetűs feliratokat és a betűk fehér vonalait Rayher 3D tollal (Sakura gyártmány) rajzoltam.
  • A gyöngyök nálam Pentart Gyöngytollal készültek.
  • A kisbetűs feliratokat G-Studio-s gumibélyegzővel és fekete StazOn tintával bélyegeztem.
  • Az alapra került feliratos bélyegzők Heidi Swapp akrilbélyegző és ugyancsak StazOn tinta kombója.
  • A nagy fehér pöttyöket Uni Posca tollal fröccsentettem az oldalpárra.


Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések