Standok: Prima Marketing

Kedves Olvasóim!
Folytatom a beszámoló-sorozatot az amerikai CHA-n tett kirándulásról. A nemzetközi kreatív-hobby piac évente megrendezésre kerülő legnagyobb expojáról, ahová a Pentacolor jóvoltából jutottam el. E blogbejegyzést teljes egészében a Prima Marketing standjának szentelem. Ezúttal a bejegyzést videófilmekkel is kiegészítem, mivel fotóim nem adják igazából vissza a teljes látványt. Én végigvigyorogtam a standon tett látogatásomat, ez tuti látszott rajtam - nem is bánom. Lehet, hogy ti is csillogó szemekkel nézitek majd? (A képek kattintás után megnyílnak nagyban).

Fotófal virágokkal
A Prima standjára tavaly, mikor először jártam ezen a kiállításon, csak az utolsó nap jutottam el, akkor is már csak akkor, amikor kezdték szétszedni az egészet. Már tavaly is szó szerint szétolvadtam a szépségektől, amiket kiállítottak, de idén (céltudatosan odaszaladtam az első lehetséges alkalommal, amikor volt fél órám), úgy érzem, alkotóként is be tudtam fogadni a műveket. Nehéz ezt érzékeltetni, azt hiszem. Mikor annyiféle stílus és technika vonul fel az egész kiállításon, s akár egy-egy standon belül is megannyi különböző impulzus éri az embert, nehéz a gyönyörködés érzésén túllépni. Tavaly ebben az állapotban maradtam, s ilyen álomszerű színes foltok ragadtak meg az emlékezetemben. Most viszont lehiggadt valahogy a bensőm, s amikor megálltam például itt, a Prima Marketing standján egy shabby chic stílusú scrapbookoldalnál, egy mixed media alkotásnál vagy egy akvarelltechnikával díszített képeslapnál, már meg tudtam figyelni a részleteket. Felfedeztem a különböző rétegeket, ahol feltüntették, ott az alkotók nevein is elidőztem, bevéstem az agyamba a dizájnereket, s jól megjegyeztem, "mit viszek haza" a látottakból. Álljon hát itt ez a mini galéria, majd alant néhány videóinzert másoktól, hogy felfedezhessétek Ti is magatoknak, mi tetszik, mi áll közel hozzátok, mi inspirál Benneteket alkotásra? S, melyek azok az alapanyagok, technikák, színkombinációk, eszközök, amelyeket feltétlenül kipróbálnátok. Soraimból az is ki fog derülni, én mitől hidaltam le... több ilyen is volt.


   

Gyönyörűek voltak a kiállított scrapbookoldalak! Ami nagy változás volt tavalyhoz képest, hogy bár előző évben is már látható volt, de most már egyértelműen érzékelhető, hogy megnőtt a mixed-media technika hatása az iparágra. A Prima Marketing standján tavaly jóval kevesebb termék szólt a maszatosabb, nagyon sok réteget felvonultató stílusirányzatról. Most a különböző dizájnereknél (a Prima ún. almárkáinál) is megjelentek már ezek a kiegészítők, a vegyes technikához használható alapanyagok, festékek, kincsek.


Ami leginkább tarolt ezen a téren, hogy hosszú előkészítés után, a Finnabair (Anna Dabrowska művészneve) márkanév alatt futó termékcsalád, mely eddig főként stencileket, papírokat és bélyegzőket jelentett, végre kiegészült a különböző festék- és díszítőanyagokkal, úgy mint gesso-család, textúra-paszták, csillámporok, gyöngyök stb. Ezek az Art Basics, Art Ingredients és az Art Extravagance márkanév alatt futnak. Tovább bővült Anna bélyegzőkínálata, ezúttal cling típusú művészbélyegzőkkel, fanyelű bélyegzőkkel, valamint új, vagány stencilekkel is. Újdonságként megjelent például egy átalakítható, szerkezet nélküli óra is. May Flaum blogbejegyzésében kiváló fotókat láthatunk az új termékekről és a standnak erről a részéről: CHA 2015: Finnabair for Prima

Engem, természetesen ismét nagyon nagy örömmel töltött el, hogy (ahogy már tavaly is), saját szememmel láthattam, egészen közelről Anna Dabrowska (Finnabair), lélegzetelállító alkotásait. Készítettem néhány képet, de persze, nem adják vissza az élményt.



Az alábbi két videót a Scrapbook.com és a Paperclipping.com rögzítette.






 Érdekes volt észrevenni, hogy egyre inkább a mixed media felé "kacsintgat" most már az egyébként shabby chic stílusú, pazar csodáiról híres Frank Garcia is. Memory Hardware gyönyörű kollekciója is a mixed-media kedvelőinek kedvez. A Scrapbook.com videójából megismerhetjük ezt a készletet.



A Prima standján, Finnabair holmijain túl óriási (de tényleg!) szerelembe estem Jamie Daugherty Bloom kollekciója bélyegzőivel. Szépséges, kontúrozott arcok, szélfútta hajfürtök, lendületes, vonzó rajzolatok. Akvarellceruzával, művészfilcekkel éppúgy ki lehet őket dekorálni, mint amilyen jól használhatók mixed-media technikához, art journal (művésznaplók) oldalaihoz, scrapbookoldalakhoz, képeslapokhoz is. De, a standon láttam lakásdekorációvá avanzsált változatait is, s táskákról is visszaköszöntek ezek a lányok, s az egyetlen fiú is köztük, a steampunk világfi, Quentin. :D Hatalmas szerintem.
Én teljesen beleszerettem ebbe a Bloom kollekcióba, legszívesebben MIND KELLENE! :D






Az alábbi két videót a Scrapbook.com és a Blitsy Crafts rögzítette.




Remélem, hogy tetszett az összefoglaló.
Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések