A CHA-n scrapbookozom 2.

Kedves Olvasóim!
Mai beszámolóm nem lesz túl hosszú. Két témát fogok érinteni. Amint azt a cím is sugallja, az egyik téma az, hogy ismét összeállítottam egy mixed media munkát, itt élőben a standon, ezt megelőzi másik téma, mégpedig az, mi is történt ma velünk a kiállítóhelyen? A kettő, persze átfedésben van egymással....
Ma volt az Expo utolsó előtti napja, ez érezhető is volt a látogatók számán. No, hogy kicsit dicsekedhessem, nem a MI STANDUNK látogatóinak számán lehetett érezni, mert, hála Istennek, hozzánk "valahogy" mindig jönnek. Meg-megállnak, aztán továbbérdeklődnek vagy épp, határozott szándékkal érkeznek. Nos, ma ez utóbbiakból volt több. Anélkül, hogy elárulnék bármilyen üzleti titkot - amit, természetesen nem szeretnék -, a teljesség igénye nélkül felsorolom, honnan érkeztek, akik nálunk jártak egy-egy üzleti megbeszélésen: természetesen az Egyesült Államokból, Portugáliából, az Egyesült Királyságból, Kanadából, Ausztráliából, ... Mind-mind a döntéshozók, volt úgy, hogy többen érkeztek a standunkhoz azzal a céllal, hogy keressék a Pentacolorral a konkrét együttműködési lehetőségeket.

Ezen kívül jónéhány népszerű blogger, lelkes mixed-media oktató, mixed-media designer (!) is megállt a standunkon, akik sugárzó arccal hagyták el standunkat, miután megállapodás született, egy blogposztért cserébe vihetnek néhány terméke tesztelésre, s arra a célra, hogy mintatárgyat készítsenek belőle Pentart termékek felhasználásával.

Volt még továbbá egy érdekes és egy nagyon különleges vendégünk is. Előbbi egy riporternő a kollégájával, akik az ebben a cikkben bemutatásra kerülő mixed media vászonképem elkészítési folyamatát filmre vették, ami a YouTube csatornájukra fog felkerülni, kb. egy hónap múlva. Nagy koncentrációt igényelt ennek a feladatnak a megoldása részemről, hiszen alkotás közben, vágás nélkül, hibátlanul kellett végigmondanom angolul a felvétel alatt, hogy éppen mit csinálok. Ezután, a videó előbb ér véget, mint maga az összeállítás maga, de itt már a végső változatot láthatjátok. Nekem tetszik a végeredmény, s szívesen nézegetem.

Az utolsó óriási hír, egy olyan típusú, amit nem szabad elmondanom: az, hogy ki járt nálunk... Ki olvadozta végig, szó szerint a Pentacolor katalógusát, ki örvendezett a rengeteg megoldáson, amit a cég kínálni tud, s kitől örvendeztem én úgy, mint tavaly egy másik nagy névtől? Mivel ez egyelőre egyáltalán nem publikus, nem tudom, sajnos elmondani. Akiről szó van, onnan való, mint Anna-Maria Wolniak, s mixed media-ban ő ma az egyik LEGNAGYOBB ász.... IGEEEEEN, bizony, őróla van szó! ♥ Kérlek, ha kitaláljátok, akkor is csak magatokban örüljetek velem, velünk. (Elnézést kérek azoktól, akik most nem tudják kiről van szó. Minden időben ki fog derülni, amint publikussá válhat).

Nos, és lássuk hát, mit is alkottam ma? Ezt a mixed media projektet fehér festővászonra készítettem el. Media Mist-tekkel és Textura Spray-vel készítettem el az alapot. Erre dolgoztam rá arany színű glitterpasztát stencilen keresztül, majd bronz viaszpasztával díszítettem.


A száradás alatt kivágtam az angyalt, felragasztottam a címfelirat betűit egy fóliára, átszíneztem a csipkét a bronz viaszpasztával, illetve Media Mist-tel lefújtam két Prima Marketing gyártmányú, rezisztens textilmatricát.

Amikor megszáradt a paszta, húztam még egy-két ecsetvonást a glitterpasztával közvetlenül a vászonra, ráragasztottam néhány csík washi tape-et, majd elkezdtem elépíteni a kompozíciót.

Felkerült a csipke, a papírból kivágott angyal, a textildíszek és a címfelirat. Végül az angyal alakját előbb bronz színű viasszal, fekete, majd fehér festékkel, s kézirajz firkálással kontúroztam.

Mára egyelőre ennyi, holnap hosszú és nehéz napunk lesz. De, legalább látom majd az óceánt! 
Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Szeretettel üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések

Rucola Designs üzenete…
Tudom! :D Annyira gratulálok!!!! Gyönyörűség a vászonképed, alig várom a videjót!!!! <3
Ányi üzenete…
Szuper hírek! Nagyon klassz lehet ez a forgatag no és a képed... <3
Bori üzenete…
Annyira szeretem az írásstílusod (is)! A CHA-ra repítesz vele mindannyiunkat :) Mindig nagyon várom az új bejegyzést!