Képeslapok Japánba 2.

Kedves Olvasóim!

Mutatom a következő képeslapot a 6-ból. Itt a díszítést egy számomra különlegesnek számító, érdekes alapanyagra építettem, a viaszpasztára. A bejegyzésben megismerkedhetsz ezzel az alapanyaggal és az is leírtam, hogyan állítottam össze a képeslapot.


Lássuk, hogyan készült! A kártya alapja ez esetben fekete karton. A borító alapjához kivágtam egy, a kártya méreténél 0,5-0,5 cm-rel rövidebb és keskenyebb téglalapot fehér kartonból (műszaki rajzlap), illetve egy ennél szintén 0,5-0,5 cm-rel rövidebb és keskenyebb téglalapot virágmintás scrapbook papírból. Kétoldalú ragasztószalaggal egymásra ragasztottam őket, majd elővettem a bronz színű viaszpasztát.


A viaszpasztát a tégelyből szivacsecsettel vagy az ujjbegyünkkel kell felhordani a felületre. Jelen esetben egy vágógéppel domborított, kacskaringós díszítőcsíkra és egy másik, "Thanks so much/Nagyon köszi" feliratú domborított mondatra került. Ez a paszta finomszemcsés, jól megtapad, kiemeli a domborított mintákat, s nevével ellentétben pedig, nem igazi viasz, így nem hagy zsíros nyomot, hanem mesterséges, azaz kémiailag előállított dekorációs festékanyag, a viaszhoz hasonló tulajdonságokkal (pl. víztaszító felületet képez).

Úgy gondoltam, a bronzszínű paszta jó kontrasztban lesz a fekete kartonnal, így erre építettem a dizájnt, ehhez választottam tulajdonképpen a mintás scrapbookpapírt is. A domborítás és viaszolás után keskeny szegélyt hagyva a minták körül, téglalap alakúra körbevágtam a kartont, a feliratot ráragasztottam egy fehér kartonra, két miltonkapcsot a végéhez közel átfűztem és elláttam 3D ragasztópárnákkal a hátulját.
A szélesebb csíkot felragasztottam a mintás papírra, alá ragasztottam egy csipkeszegélyt, melynek két végét a scrapbookpapír hátoldalára hajtottam. Ezután ragasztottam csak fel a fekete kártyaalapra. Végül felragasztottam a feliratot is.


Scrapbook technikával készült képeslapok JapánbaDe, mik is ezek a képeslapok?
Röviddel ezelőtt azt a szép feladatot kaptam, hogy készítsek néhány képeslapot, amin a Pentacolor termékeit használom fel - ezek a képeslapok pedig Japánba, egy világszerte ismert és kedvelt márkához lettek elküldve, termékhasználati példaként. Nagy izgalommal és ismét megilletődött szívvel láttam neki a feladatnak.  Ezeket a kártyáimat a "Japán" címkére, vagy az oldalsávban látható "Képeslapok Japánba" képre kattintva találod.

Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Szeretettel üdvözöllek:
Budaházi Brigitta/Gigi

Megjegyzések