17

5 éve úgy döntöttem, hogy ünneplem az életem

Kelt: 2012. július 3., kedd Bejegyezte: Budaházi Brigitta

Kedves Olvasóim!

5 évvel ezelőtt, 2007. július 3-án (hm, jéé, szintén kedd volt) indítottam el ezt a scrapbook témájú blogot Ünnepeld az életed! címmel. Az első bejegyzést itt olvashatod: Amolyan előszóként... Most is aktuális.


Az évek során 113 blogbejegyzést írtam, az elmúlt időszakban kevésbé itt, mint inkább más felületeken igyekeztem képviselni azt az életfelfogást, amit, e blog jegyzeteiben reményeim szerint, a sorok között Te is érzékeltél. Az életem továbbra is ünneplem, s erre biztatok mindenkit, aki valaha is erre járt, s megtisztelt figyelmével. Köszönöm szépen.







Szerényen ünneplem a jubileumot, nézzétek el, hogy nincs csinnadratta, freebie-hegyek és egyéb, hiszen mostanában itt nagyokat hallgattam. Egy mai zsengét hoztam inkább, a blogszülinapot megünneplendő. Tavaly készült a kép, Londonban, ahová a húgommal látogattunk el egyetlen napra. Engem is megkísértett az elmúlt hetekben a világ digitális scrapbookosai körében futótűzként terjedő digitális festés "szelleme". Ezt a technikát alkalmaztam itt is, a CEWE/Krissz blogján található leírást követve, Mörjike/Bíró Ági, Gina Marie Huff és Korsós Szabina digitális scrapbook termékeiből.

Köszönöm, hogy ma is itt jártál,
és velem örülsz a jubileumomnak.
Neked írtam mindezt.

Szeretettel:
Budaházi Brigitta/Gigi

17 vélemény érkezett eddig:

  1. Tina írta...

    De szép lett!!:-)

  2. Névtelen írta...

    Imádom oldal!!!! Naggyon tetszik!
    *mollee*

  3. Eszter írta...

    Gratula a blogszülinaphoz, nagyon szép az oldalad! :)
    (Ó, én el is felejtettem megünnepelni a blogom szülinapját...)

  4. Tímea Bíró írta...

    Gratulálok az 5. blogszülinapodhoz! Még sok-sok évet kívánok!
    Az oldalad pedig csodás!:)

  5. Kovaxka írta...

    Szépséges oldal. Gratulálok a szülinaphoz, írhatnál kicsit többet ide. :)

  6. Secima írta...

    Boldog blogszülinapot! Csodás oldalt készítettél ebből az alkalomból!

  7. Kata írta...

    Nagyon boldog 5. blogszülinapot! És még sokszor ennyit :) Az oldalad nagyon szép!

  8. Ágnes Haszonits írta...

    Gratulálok Gigi! Örülök, hogy megismerhettelek!

  9. Névtelen írta...

    Nagyon boldog szülinapot, még sokszor 5 évet, dolgozz, örülj, ragyogj! Hadházy Ági

  10. Trillucy írta...

    Gratulálok Kedves Gigi,valóban szép és alkotós évek vannak mögötted! Kívánok még sok szép munkát és sikereket az élet egyéb területein! puszi

  11. Annamari írta...

    Boldog blogszülinapot! :)
    Nagyon tetszik az oldalad!

  12. Mörjike írta...

    Gratulálok az 5 tartalmas évhez! Még sokat!!
    A maszatolós oldalad csodálatos lett...hm azok a festett felhők. :)
    Boldog szülinapot!

  13. {Hana} írta...

    Gratulálok az 5.-hez, és még jó sokat kívánok!! :) Az oldal nagyon klassz, a festés külön csúcsjó!

  14. Gólya írta...

    Szuper ünnepi kiadású digi! Boldog blogszülit! :)

  15. kreatívhit írta...

    Gratulálok Gigi! További szép nyarat nektek.

  16. Nagyon szépen köszönöm mindegyikőtök kedves szavait, gratulációit és jókívánságait. Örülök, hogy tetszett nektek a festős oldalam. Én is mindenkinek csakis a legjobbakat kívánom, és szép nyarat Nektek is! :*

  17. Rika írta...

    Gratulálok a jubileumodhoz Gigi! Csoda, hogy a honlapod mellett még blogolni is tudsz. Nagyon klassz lett a londoni oldalad!