4

Frissítés/update házam tájáról

Kelt: 2011. április 7., csütörtök Téma: , , , Bejegyezte: Budaházi Brigitta

Kedves Olvasóim!
Sok hírrel jöttem, mert sok minden történt, amióta nem jelentkeztem.

  • Most, hogy már az újságárusoknál nem lehet kapni a Blikk Nők február 9-én megjelent számát, megmutathatom a teljes cikket. Azt, amelyikről már írtam korábban, amikor Polyák Lillával és Zoltán Erikával scrapbookoztam. Ha a nem olvastad a cikket, és az alábbi képre kétszer kattintasz, megnyílik nagyban! :)



  • Idén is indultam az Év ANYAvállalata versenyen, amelyet vállalkozó édesanyák számára írt ki Vida Ági, a Gazdagmami weboldal működtetője. Ha erre a gombra kattintasz, eljutsz a pályázatomhoz, és ha Facebook felhasználó vagy tudsz rám szavazni. Ha szimpatikus amit írtam, köszönöm, hogy megteszed! :) Ezen a versenyen más scrapbookos vállalkozó édesanyák is indultak. Ebben a blogbejegyzésben ajánlom őket is figyelmedbe!
  • Nagy örömmel és izgatottan osztom meg a hírt, hogy 2011. április 4-e óta már Magyarországon is lehet vásárolni Scrapbook Oktató DVD-t. Neked van már? Ez a legelső DVD-m, ajánlom szeretettel figyelmedbe! Beletettem szívem lelkem, remélem tetszeni fog azoknak, akik megvásárolják. Abban pedig biztos vagyok, hogy a bemutatott albumot mindenki el fogja tudni készíteni a segítségével! Nézd végig a videófilmet, amin elmondom, hogy mi is ez. Kicsit hosszúra sikerült, az igaz, de nézzétek el nekem, ismét lelkes voltam! :) A DVD-hez megvásárolható egy csomag is, amely a hozzávalókat tartalmazza. Így mindenki a saját ütemében, otthon, szépen haladva el tudja készíteni akár Anyák Napjára is a kis albumot. Nagyon szép a hozzávaló-készlet, érdemes megnézni, és kedvezményesen megvásárolni! ;) 
  • Sőt, a Scrapbook.hu Facebook profilján egy 50%-os és egy 100%-os kedvezményről is tájékozódhatsz, ami ehhez a DVD-hez kapcsolódik. Érdemes megnézni, katt ide!
  • Büszke vagyok rá, hogy Bíró Ági, Somogyi Janka és Korsós Szabina is megtisztelt azzal, hogy bevett a Kreatív Csapatába. Ők (más kiváló magyar lányokhoz/asszonykákhoz hasonlóan) külföldi scrapbook webáruházakban árusítják szebbnél szebb digitális scrapbook  készleteiket. Azzal, hogy a csapatuk tagja lettem, az általam készített digitális scrapbook oldalak is megjelennek a külföldi webáruházak ajánlóiban. Örömmel támogatom munkájukat, amikor csak alkalmam nyílik rá! Ajánlom minden kedves olvasóm figyelmébe mindhármukat, büszkék lehetünk rájuk, és a többi sikeres magyar digitális scrapbook dizájnerre is! E bekezdés elején a lányok neveire kattintva eljuthattok az áruházaikba!

  • Talán még nem mindenki tudja, de új dolog velem kapcsolatban, hogy 2010. januárja óta nemcsak itt, ezen a blogon, és a Scrapbook.hu honlapon olvashatjátok a cikkeimet. Üzleti partnerem, a Rayher Kreatív Centrum inspirációs blogját és Facebook profilját is én működtetem. Ezzel a scrapbook előtti kreatívkodós lényem is teret nyerhet, mert, bizony volt alkotós korszakom a scrapbook előtt is... Ajánlom szeretettel figyelmedbe ezt a blogot! Rayher - A Te Kreatív világod

  • 2011 februárja óta a Rayher Kreatív Centrum ügyfélterébe folyamatosan kerülnek ki a hagyományos scrapbook alkotásaim. Márciusban az alábbit függesztettük ki:

    A kép részleteit és a hozzávalók listáját
    a Scrapbook.hu galériájában tekintheted meg, kattints ide!

  • Néhány hír a Scrapbook.hu honlappal kapcsolatban is: mivel már idén két éves lett, időszerű lesz megújítani. Ezen dolgozom a háttérben, más lesz a dizájn és a struktúra, sokkal letisztultabb és áttekinthetőbb. Lesz áprilisban ismét Scrapbook Klubnap, holnap dől el az időpontja. Elindítom végre a szép, html formátumú hírlevelet, amivel együtt jár még egy csomó más újítás is. De nem kiabálom el, jövök majd újabb hírekkel.

Köszönöm, hogy ma is itt jártál... és, elolvastad ezt a hosszú bejegyzést.
Szeretettel üdvözöllek:
Budaházi Brigitta/Gigi

    4 vélemény érkezett eddig:

    1. kreatívhit írta...

      Nagyon jó híreket hoztál.A nők lapjában megjelenő cikket anno olvastam.Gratulálok a Scrapbook DVD-hez.Megnéztem a videót róla.Pompás ajándék szinte minden alkalomra.Magam is számolok vele a jövőben.Jó ötleteket és sok sikert kívánok az általad vázolt további terveid megvalósításához.

    2. Toni írta...

      Köszönöm az információkat! Jó nagyot szavaztam rád! Remélem nyersz! Pusza!

    3. Kisnyul írta...

      Az újságot levadásztam anyukámnál. Nagyon tetszettek az elkészült oldalak. örülök, hogy egyre több oldaladat láthatom, nekem mindegyik mestermű és rengeteget lehet tanulni belőle még nekem is aki a digitális srapet nyomja. Csodálom az energiádat és szurkolok neked! egy szavazatod már van!!! :)

    4. Bmary írta...

      Az újságot én is megvettem,és láttam milyen szépeket készítettetek. Én is szavaztam rád,nagyon drukkolok neked!
      A Klubnap nagyon jó lenne már,de sajnos áprilisban a viszgáimra kell(ene) készülnöm,így nem biztos,hogy mehetek(brühühü)