Mandala, rozetta, rózsaablak - maradék scrapbook papírból

Kedves Olvasóm!
Íme egy ötlet, maradék scrapbook papírjaink felhasználására. Mandalának, rozettának, rózsaablaknak is hívhatjuk. Ősi motívum, ami természetszerűleg benne van az emberben. Ha korlátok nélkül ráhagyatkozunk az ízlésünkre, magától fog elkészülni. Jó kis elfoglaltság, amely megnyugtatja lelkünket és kitisztítja a gondolatainkat. Mert a monotonon ismétlődő vagdosás, varrogatás, rajzolgatás közben nincs más "dolgunk", mint gondolkodni az élet nagy kérdésein. :) Tévénézés vagy más olyan háttérzaj, amire szintén figyelni kell közben, nem ajánlott, mert akkor elvétjük, inkább valami megnyugtató zenét ajánlok.

Az alábbi alkotásomat órákig készítettem - de úgy érzem, megérte. Nem előzte meg különösebb tervezés, csak arra figyeltem, hogy a középpontos szimmetriához minden ismétlődő motívumból eleget vágjak ki hozzá (úgy értem, 4-et 4-et, vagy 8-cat, 12-őt) mindenből. Amikor kész lettem a motívumok kivágásával és rápróbáltam az elrendezést a kivágott körökre, elkezdtem apró öltésekkel rávarrni a zsinórokat a köröket határoló vonalakra. Ezután következett a külső körív körberajzolása 2-2 fehér vonal közé került 1-1 fekete vonal, majd a félkörívek feketével, s a végén a gyöngytollas pöttyök. Végül minden kivágott motívumot ráragasztottam a nagy körre, a piros külső "szirmokat" körberajzoltam fehérrel, felragasztottam a barna öntapadós strasszokat, és a belső kör is kapott egy gyöngytoll pöttyözést. Majd a középső miltonkapocs következett, a 3D ragasztókockák a nagy kör alá és kész is lett. 9 órát dolgoztam vele, de nem bántam meg. Ajánlom mindenkinek, mondom, szeretettel!


Az oldalról készült részletfotókat ismét a Scrapbook.hu galériába feltöltött kép alá linkeltem be, ott tudod megnézni, ha szeretnéd.>>
Technika: Hagyományos Scrapbooking
Hozzávalók: Hozzávalók: Piros strukturált háttérkarton, Basic Grey: Ambrosia papírok, Basic Grey Ambrosia zsinórkészlet, + 2 db háttérpapír mollee ajándéka.
Barna színű nagy, öntapadós strasszok - Glitz: Frosting
Folyékony gyöngytoll - Viva Pearl Pen: Ice white
Medallion fekete savmentes toll
3D ragasztópárnák, Dovecraft ragasztópötty, Dovecraft kétoldalas ragasztó


Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Szeretettel üdvözöllek:
Gigi

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
Gigi! Ez valami fantasztikus! Imádom a mandalákat, bár már régen volt, hogy én csináltam, és az is csak a színezésből állt, szóval nem hasonlítható ehhez! Mert ez maga a csoda! Irigykedem, hogy miket tudsz! :)
altalena üzenete…
Ez aztán a gyönyörű Mandala! Micsoda szuper ötlet volt Gigi! Nagyon kifejező, romantikus és vidám hangulatú! Nagyon nagyon tetszik:) Megérte a sok időt és vagdosást... csodaszép:D
Merika üzenete…
Nagyon szép mandala lett Gigi! Mindig érdekelt , de még nem készítettem, most nagy kedvem lett hozzá!!! Csodás munka, de hatalmas türelem kell hozzá! Majd edzem magam!
Bíró Ágnes üzenete…
Ez gyönyörű, Gigi! Csak nézem nézem és nem bírok betelni vele!!! Ó de irigylem a kézügyességedet és ezt a hatalmas türelmedet a szöszmötöléshez.
Remélem szombaton hozod magaddal és élőben is meg lehet majd csodálni!?