Klassz együtt alkotni

Kedves Olvasóim!

Ismét alkottam, a pénteki oldalam kapcsán állítottam össze egy új scrapbook oldalt. Van a scrapbookban egy sajátos kifejezés, a liftelés. Ez azt jelenti, hogy átemelünk valamit egy oldalból, ami bármi lehet (pl. színkombináció, elrendezésterv, oldalcím, fotóbeállítások, kommentár, üzenet, felhasznált hozzávalók stb.) és ebből kiindulva készítjük el saját oldalunkat. Most én is így tettem. A Jó együtt scrapbookozni c. alkotásomból nemcsak az elrendezéstervet, hanem a virágmotívumokat, a papírokból kivágott ún. lollipop-virágok gyűrt technikáját, és a kézirajz firkát is átvettem. Sőt, nem mellesleg, maga a téma is liftelésnek számít: ismét a Scrapbook.hu egyik közösségi eseményét dolgoztam fel, csak ezúttal nem a Scrapbook Tanfolyamot, hanem a Scrapbook Klubot.

Nagy örömmel készítettem el ezt az oldalt, és most mosolygok a szép új oldalamra. Örömmel mutatom meg Neked is:


Technika: hagyományos scrapbooking
Hozzávalók: Papírok: BoBunny: Abbey Road Stripes, BoBunny Abbey Road virágos albumpapír, Fehér és világoskék háttérkarton; Betűmatricák: American Crafts: Thickers - Subway Accents; American Crafts: Thickers - Daiquiry; Miltonkapcsok: Rayher és Making Memories


Az oldal négy sarkáról készült részletfotókat ismét a Scrapbook.hu galériába feltöltött kép alá linkeltem be, ott tudjátok megnézni, ha szeretnétek.

Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Szeretettel üdvözöllek:
Gigi

Megjegyzések

Zsu üzenete…
Nagyon tetszik az oldalad! Jók a fotók. Azt hiszem ezeket még nem láttam, pedig ezeken normálisan nézek ki, szóval tuti emlékeznék rájuk! :D