Madonna-élmény

Kedves Olvasóim!
Ahogy már tegnapi hozzászólásomban említettem, kicsit más koncepcióval folytatom tovább ezt a blogot. Az egyik újítás az lesz, hogy scrapbook oldalakon kívül, néhány személyes élményt is meg szeretnék eztán osztani a bejegyzéseim olvasóival, fotók, gondolatok, vagy multimédiás eszközök segítségével. Nem minden hozzászólásom fog így scrapbook oldalt is tartalmazni, de persze jön majd az is, bőven.
Ezen kívül, olyan fontos eseményeket és történéseket, híreket és információkat is be fogok itt ezután harangozni, amelyek szeretett honlapunkon, a Scrapbook.hu-n történnek. Lesznek persze itt is freebie-k, ahogy eddig, bár a korábbiak közül néhány más helyre fog költözni. De erről majd hamarosan bővebben is írok majd.
Szóval, igyekszem még színesebbé tenni a világháló e sarkát, hiszen annyi minden van, amit ünnepelni lehet. Megemlíteni megörökíteni, oldalba- vagy bejegyzésbe foglalni. Remélem, Ti is velem örültök majd.... :)

De most, rögtön egy nagyon nem apró élménnyel kezdem. Hétvégén Matyival a Madonna koncerten voltunk. Még márciusban lepett meg férjem a két jeggyel, házassági évfordulónkra. Nagyon meghatódtam és meglepődtem ezen a pazar ajándékon... hiszen nem számítottam rá. Sem a koncertre, sem pedig arra, hogy ott lehetünk. Köszönöm Neked, Matyi. <3

A fénykép, mely hihetetlen, hogy megörökítésre került - mármint esemény szempontjából Matyi mobiljával készült (komolyabb gépet nem akartunk magunkkal vinni). A fotón két barátnőmmel (remélem nem bánják, hogy megemlítem őket...) Gitkával és Vikivel mosolygunk, órákkal a kezdés előtt.


A Bronz szektorba szólt a helyünk, középen álltunk, mindent jól láttunk, a kivetítők és némi nyújtózkodásnak köszönhetően.

Összeállítottam Nektek egy Playlist-et a Youtube-on. Itt tudjátok megnézni. Pontosan ebben a sorrendben voltak a számok, de nem egymás után, és nem csak ennyi szám volt.
Ha elindítjátok a listát, akkor a megjelenő kis alsó ablakokban tudtok lépkedni a listán lévő videók között, vagy az ablakon megjelenő jobbra-balra nyilakon. De, ha van időtök végignézni (összesen 22:02 perc), egyben levetíti. Az ezen a listán lévő minden számból csak 1-2 percet vett fel egy amerikai srác, HD minőségben, aki elől állt (kivéve a legelső felvételt). 23 szám volt összesen a videókkal együtt (volt 3 videóbejátszás, ami elválasztotta az egyes szekciókat) így, 20-at táncolt/énekelt végig.

Az érdekesség az első két videó (egyiket valaki más vette fel): Még órákkal a koncert előtt volt, hangpróbát tartott Madonna, még nem volt beöltözve magnóról ment félgőzzel a zene, és csak a nagyon korán érkezők lehettek ennek tanúi. A próba végén odaadta egy másik amerikai srácnak a pengetőjét. A második videón ezt ez a srác el is meséli.

A koncertről szerintem jó benyomásokat lehet szerezni ebből a listából. :)



Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Szeretettel üdvözöllek:
Gigi

Megjegyzések

Rucola Designs üzenete…
Szédületes ez a csaj! :) Szuper élmény lehetett, örülök, hogy átélhetted! :)
Merika üzenete…
Bagyon jó lehetett!Hatalmas élmény egy ilyen koncert! Csendben kérdezem, Tini és az én blogom már nem olvasod?
Merika üzenete…
Bocs! Nagyon........
Osli üzenete…
De jó, hogy te is ott voltál. Hihetetlen élmény lehetett. :)
Noncsi üzenete…
Hű, biztosan csúcsszuper lehetett. Én is imádom Madonnát!!! :)
LaceE üzenete…
Örülök, hogy Ti is jól éreztétek magatokat.
Én is készítettem pár fotót, igaz ez is csak telefonos: http://picasaweb.google.hu/blacee80/MadonnaKoncert?feat=directlink
Illetve van egy videóm is: http://www.youtube.com/watch?v=opFYBmZNf94 - nem túl jó minőségű de én csináltam :)
Unknown üzenete…
jaj de jóóó volt:)))))))))))))
Ányi üzenete…
Ó, úgy látom nekem meg elveszett az előző megjegyzésem :-(
Na, de megint itt vagyok és játékra hívlak, csak épp az ányis blogomon:
sceyna.blogspot.com
Köszi :-)
Rucola Designs üzenete…
Ányi megelőzött :), mert olyan gyors mindig! Én is hívlak jáccani, így legalább tuti megvan a következő bejegyzés! :)
Tinci üzenete…
Ányi és Kovaxka leelőztek. Én is ugyanerre a játékra hívlak.