Hajtogatott minialbum

Bali kijárta a bölcsit, most szeptembertől óvodás lett. Szerettem volna valahogy kifezni a gondozónőknek, mennyire hálás vagyok azért, hogy Balit átsegítették a beszokás nehéz időszakán és, hogy mindig nagyon óvó gonddal vigyáztak rá a bölcsiben. Készítettem hát mindkettőjüknek egy-egy minialbumot emlékül Baliról. Ő adta át a kis dobozkát. Nagyon örült mindkét gondozónő, mi meg úgyszintén.

Az album dobozát és az oldalait is albumpapírból hajtogattam, ragasztót csak az oldalakat összekötő gerincek, a zárószalag és a fényképek/képaláírások (jegyzetek) rögzítésére, valamit a doboz belsejébe használtam.

A doboz fedelét és alját is 4-4 db 6x6-os méretű (15x15 cm-es) albumpapírból hajtogattam. Ragasztani nem kellett, csupán egy kb. 4x4-es méretű (kb. 9x9 cm-es) vajszínű kartonból kivágott négyzetet tettem a fedél és a doboz aljának belsejébe, hogy szebb legyen. Ezután az éleket körbekrétáztam bélyegzőpárnával.

Az album oldalait 6 db 6x6-os méretű (15x15 cm-es) albumpapírból hajtogattam. Ezután kimerevítettem minden oldalt egy-egy kb. 4x4-es méretű (kb. 9x9 cm-es) vajszínű karton négyzettel. Nem volt nehéz, a fülek alá könnyedén becsúsztattam. Majd következtek a gerincek, egy-egy félbehajtott 3x3-as (kb. 7,5x7,5 cm-es) bordó karton négyzetet rögzítettem kétoldalú ragasztószalaggal minden két oldal közé. Már csak zárószalagokat, a fényképeket és a szövegeket kellett beleragasztani, és már kész is volt. Végezetül minden élt körbekrétáztam bélyegzőpárnával.

Technika: Hagyományos Scrapbooking
Hozzávalók: Bordó karton, vajszínű karton, kreatív levélpapír, albumpapírok: Basic Grey (Motifica - Chalk), Melissa Frances (Anne), organza szalag, Fluid chalk (ColorBox - Creamy Brown)


Örülök, hogy ma is itt jártál.
Szeretettel üdvözöllek:
Gigi

Megjegyzések