Koponyás képeslap Sizzix domborítómappával

Kedves Olvasóim!
Egy 7-részes inspiráció-sorozat második bejegyzését olvashatod, amelyben Halloween témájú alkotásokat fogok megosztani veled, a Sizzix Halloween Party elnevezésű bejegyzéseim keretében. Ebben a részben egy koponyás képeslap elkészítését osztom meg veled.



*******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******

 

Hogyan készült? 

A képeslap díszítőelemeihez a Sizzix.co.uk honlapjáról ingyenesen letölthető Halloween mintázatú papírkészletet használtam fel. Kiegészítő alapanyag volt ezen kívül egy pezsgőszínű, csillámos dekorkarton, fehér, sötétszürke és fekete scrapbook alapkarton, keksz formájú lyukasztó, 3D ragasztó. No, és persze, az elmaradhatatlan Sizzix vágógép, és egy szuper domborítómappa és egy vágókés.

https://www.sizzix.co.uk/662386/sizzix-thinlits-die-set-3pk-witchcraft

  • A képeslap alapjához levágtam a sötétszürke kartonból egy 10,5x30,5 cm-es téglalapot és félbehajtottam. Az elejéhez kivágtam a fehér alapkartonból egy 10 x 14,5 cm téglalapot és ráragasztottam a kártya elejének közepére.
  • Ezután a pezsgő színű, csillámos kartonból ismét kivágtam egy másik téglalapot, ezt pedig, 0,5-0,5 cm-rel kisebbre, mint amit a fehér kartonból vágtam ki. Ezt 3D ragasztópárnával rögzítettem a fehér karton közepére.
  • Majd pedig, a fekete alapkartont domborítottam a koponyás domborítómappával, a domborítás határainál, szűken körbevágtam. Ezt követően csiszolókockával enyhén megcsiszoltam a felületet, így egy kicsit kopottas hatást értem el, illetve a domborulatok még jobban láthatóvá váltak. A végső méretét úgy alakítottam ki, hogy a csillámos kartonnál 0,5-0,5 cm-rel kisebb legyen. Ezután kétoldalú ragasztóval a csillámos téglalap közepére ragasztottam.

  • A díszítőelemek a fent linkelt Sizzix ingyenesen letölthető Halloween scrapbookpapír készletéből származnak. Először kivágtam egy keksz alakú lyukasztó segítségével a nagy köralakú címkét, a kis narancssárgát pedig ugyancsak egy köralakú lyukasztóval vágtam körbe. Végül pedig, ollóval kivágtam a feliratos díszítőcsíkot.
  • Minden elemet 3D ragasztóval rögzítettem, csak a díszítőcsík alá egyel több réteg került.
  • Mindenképpen szerettem volna még egy kis csillogást belevinni az összképbe, és a csillagokra esett a választásom. Nagyon megörültem, amikor észrevettem, hogy a boszorkányos vágókés részeként egy csillagos vágókésem is van, így a pezsgő színű csillámos kartonból kivágtam gyorsan néhányat, és azokat ragasztottam a képeslap elejére.


Így készült az alábbi képen kb. középen látható Koponyás képeslap Sizzix domborítómappával. Remélem, kedvet kaptál hozzá, hogy egy hasonlót te is elkészíts az idén.



Mi ez a Halloween témájú bejegyzés-sorozat?
Olvasd el a kezdő posztot, és minden kiderül:

A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.

**********For my English speaking friends****************
Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

This is the #2 part of my Halloween-themed post-series which I named as Sizzix Halloween Party. You can download the Halloween themed free scrapbook papers from the Sizzix.co.uk website, which I use for this project.
Click here to download: Be inspired Halloween


I used the following gorgeous Sizzix products for this project: 

How to make this Haunting Card using Sizzix embossing folder?
  1. Cut a 10,5x30,5 cm rectangle from a dark grey cardstock and fold it in half.
  2. Cut a 10x14,5 cm rectangle from white cardstock and adhere to the cover of your card.
  3. Cut a third layer from champagne colored glitter paper in 0,5-0,5 cm smaller than the previous (white cardstock) layer. Use 3D foam pads and adhere it to the center of the white cardstock.
  4. Get the Sizzix Skull Damask Texture Fades Embossing Folder and emboss a 10x15 cm cut of a black cardstock for the main part of the cover. Then, cut it to 9x13,5 cm and adhere to the glittered cardstock layer. Use strong type double tape, since the surface of the glitter covering needs stronger glue.
  5. Cut out some embellishments from the above linked free Halloween scrapbook papers and adhere them to the embossed layer. Use 3D foam or any type of 3D glue.
  6. As a final touch I wanted to put some shiny or glittery (let's say "magical") parts here and there. So I cut out some stars, using the Sizzix Witchcraft Thinlits Die Set and the champagne colored glitter paper.

About my makes: I have created these adorable party decorations and cards for the English teacher of my younger son. Tomorrow she will hold a fantastic Halloween Party in the school and she will use them to decorate the wall of the classroom. She said, she would keep them for future parties and would use the cards for teaching Halloween-themed English words for her students. :)

Hope you will enjoy my online Sizzix Halloween Party here on my blog named "Ünnepeld az életed" which means Celebrate your life in Hungarian. Just follow the links above and the party starts immediately. :)
**************************************************


Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések