Három egyszerű képeslap Sizzix-szel

Kedves Olvasóim!
Szeptemberben egy hétvégén összegyűltünk Szedresen, hogy végre ismét együtt scrapbookozzunk. Erre az őszi alkalomra képeslapkészítő workshoppal készültem, három kártyát lehet összeállítani az alkotócsomagból. Ebben a bejegyzésben ezt a három képeslapot mutatom be részletesen.

A képeslapok fő elemeit, Sizzix vágógép és vágókések segítségével alakítottam ki. Nagy öröm számomra, hogy a Sizzix Lifestyle bloggerpartnereként hozzáférek ezekhez a késekhez és, hogy ezt a technikát így, workshopjaim keretei között másokhoz is közelebb hozhatom.

Tipp: Ez a három képeslap alkotócsomag formájában megvásárolható a Scrapbook Webáruházban, a linket megtalálod a bejegyzés végén.


Mostanában egyre több vágókés és bélyezgző mintázatán szerepelnek cuki és kedves állatfigurák, ezért úgy döntöttem, hogy ezúttal én is ezt a vonalat követem. Két képeslapot Katie Stilton aranyos formáival díszítettem, a harmadikkal pedig, a klasszikus vonalat követtem: erre pillangók kerültek.

Tipp: A felhasznált Sizzix eszközök listáját megtalálod a bejegyzés végén.


Hogyan készült? Cicás képeslap

  • Ehhez a képeslaphoz világoskék képeslap-alapot használtam, de scrapbook alapkarton is megfelel hozzá. 
  • A kártya borítólapjára hasonló árnyalatú, égkék Memento tintával szív buborékokat bélyegeztem. 
  • Erre került 3D ragasztópárnákkal kiemelve egy réteg fehér karton, melynek a felső részén kivágtam egy ovális formát Sizzix vágógéppel.
  • Ezután világoskék pöttyös scrapbookpapírból ismét kivágtam egy ovális formát, ezúttal egy nagyobb méretűt, mint a fehérből, így kilátszik egy fehér színű keret.
  • Alul körbetekertem ezt a kék kartont egy virágos organzaszalag-darabbal, majd ismét 3D ragasztópárnával rögzítettem a fehér keretre ezt a réteget.
  • Háromszor kivágtam a cicát Sizzix vágógéppel: szürke, világoskék és sötétebb kék árnyalatú kartonból, továbbá a pofiját és az orrát rózsaszínből. Az orrát ezután átszíneztem fekete alkoholos filctollal.
  • Szétvágtam a kék cicadarabokat és ráragasztottam őket a szürke cica alapra (így kaptam meg a csíkos pólót), végül felragasztottam a pofikat és az orrot. Szürke színű ecsetfilccel árnyékoltam, majd a kész cicát beragasztottam a keretbe.
  • Végül, egy, a rózsaszínű kartonból lyukasztott virágot és egy kraft virág díszítőelemet ragasztottam a "kép" bal felső sarkához közel.


Hogyan készült? Macis-nyuszis képeslap

  • Ehhez a képeslaphoz világoszöld képeslap-alapot használtam, de scrapbook alapkarton is megfelel hozzá.
  • Először 3D ragasztópárnával felragasztottam a világoszöld pöttyös scrapbookpapírból kivágott téglalapot, az alapra.
  • Ezután egy laza, hullámos mozdulattal, vágókés segítségével kétfelé vágtam a sötétzöld pöttyös scrapbookpapírt, és az egyszínű oldalát felfelé fordítva felragasztottam az alap alsó részére.
  • Kvágtam az állatokat és a különböző alkotóelemeiket sötétbarna, világosbarna és szürke alapkartonból, a pofikat és az orrokat pedig, rózsaszínű kartonból. Az orrokat később alkoholos filccel átszíneztem.
  • Összeállítottam az állatokat, árnyékoltam őket szürke és drapp színű ecsetfilccel, majd ráragasztottam őket az imént felhelyezett sötétzöld részre.
  • A hullámosra nyesett, sötétzöld pöttyös scrapbookpapír másik oldalát levágtam akkorára, hogy ne takarjon ki túl sok részt az állatokból, áttekertem rajta egy virágos organzaszalagot, majd 3D ragasztópárnákkal a kártya alsó részére rögzítettem.
  • Sötétzöld tintával bélyegeztem egy Boldog Névnapot! feliratú bélyegzővel fehér kartonra, körbevágtam, és 3D ragasztópárnával a szalag jobb széléhez közel, ráragasztottam a kártya alsó sarkára.
  • Ezt a blokkot kiegyensúlyozandó, kivágtam egy fehér felhőt Sizzix vágógéppel és a kártya bal felső sarkához közel, felragasztottam.


Hogyan készült? Pillangós képeslap

A pillangós képeslap elkészítésére a Sizzix Lifestyle kreatív dizájnere, Pete Hughes alábbi videója inspirált. A szép lakásdísz egyszerűbb változatát készítettem el, képeslap formájában.



  • Az alap egy fehér scrapbook karton, melyre először egy régi könyvlapot, majd 3D ragasztópárnákkal kraft kartonból kivágott keretet ragasztottam.
  • Ezután vágtam ki a három, előzőleg fehér kartonra fekete StazOn tintával bélyegzett pillangókat, a Sizzix kés párja segítségével. A bélyegző és a vágókés egy készletet képez.
  • A pillangókat akvarellceruzával illetve vízfestékkel festettem ki. Száradás után pedig 3D lakkal pöttyöztem a szárnyakon a pávaszemeket és a testüket.
  • Végül a három pillangót egyenlő távolságra egymástól, 3D ragasztópárnával ragasztottam a keret közepére, úgy, hogy szárnyaikat kissé felhajtottam.

A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.

Szeretnéd elkészíteni a fenti három képeslapot?
Kattints ide: Rád gondoltam! képeslapkészítő alkotócsomag.

Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

*Nagyon szépen köszönöm, hogy rákattintasz a fenti linkekre. Nekem ebből bevételem NEM származik, ellenben a Sizzix felé jelzi, hogy elolvastad és megtekintetted ezt a posztot. :)

Megjegyzések