Halloween témájú zászlófüzér Sizzix vágókésekkel


Kedves Olvasóim!
Egy 7-részes inspiráció-sorozat első bejegyzését olvashatod, amelyben Halloween témájú alkotásokat fogok megosztani veled, a Sizzix Halloween Party elnevezésű bejegyzéseim keretében. Ebben a részben egy zászlófüzér elkészítését osztom meg veled.




  *******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******

 

Hogyan készült?

A zászlókhoz a Sizzix.co.uk honlapjáról ingyenesen letölthető Halloween mintázatú papírkészletet használtam fel. Kiegészítő alapanyag volt ezen kívül egy pezsgőszínű, csillámos dekorkarton és kétféle színű, szürke scrapbook alapkarton. No, és persze, az elmaradhatatlan Sizzix vágógép, és két szuper vágókés.

  • A három zászló alapjához levágtam a sötétszürke kartonból három 10x16 cm-es téglalapot. A hátuljára mind a háromnak az aljától mérve, középre 1,5 cm-re rajzoltam egy apró pöttyöt, amit aztán összekötöttem vonalzóval a két alsó sarkával, így ezt a tompaszögű háromszöget levágva, kialakult a zászlók alapja.
  • Ezután mind a háromra került 3D ragasztópárnával rögzítve egy réteg a pezsgőszínű, csillámos kartonból. Ennek az alakja megegyezik a zászló alakjával, de minden oldalán 0,5-0,5 cm-rel kisebb, mint a szürke kartoné.
  • Végül, harmadik rétegként vágtam a Sizzix ingyenes Halloween scrapbook papírjaiból egy-egy, a pezsgőszínű rétegtől 0,5-0,5 cm-rel kisebb zászlóformát három különböző papírból. Ezeket még nem ragasztottam rá a zászlókra, mert először feldíszítettem őket.

  • Mind a három zászlót, tulajdonképpen ugyanúgy díszítettem. Először kivágtam három pókhálót a pókháló formájú vágókéssel Sizzix-szel, világosszürke kartonból, és levágtam az alsó 2/3-ukat, majd kétoldalas ragasztószalaggal (csak a felső részére ragasztottam) rögzítettem kb. 1 cm-nyire a színes Halloween mintázatú papír felső élétől.
  • A pókháló ragasztott szélét elrejtendő, 3D ragasztópárnával egy-egy, a Halloween ívről kivágott díszítőcsíkot rögzítettem a zászlók tetejére. Mind a háromnál olyat választottam, ami kontrasztban áll a papírral.




  • Majd kivágtam a gót betűs, félelmetes feliratokat (Wicked, Boo és Fright) a Sizzix-szel, és felragasztottam a zászlók aljára, középre. Hogy kiemeljem a betűket, fehér zselés tollal kontúroztam a feliratokat.




  • Ezután felragasztottam ezt a feldíszített réteget a már meglévő zászlóalapokra.
  • Végül, keksz lyukasztó segítségével kivágtam két nagyobb motívumot a Halloween kivágóívről és két ugyanilyen méretűt szürke alapkartonból. A zászlókat egymás mellé rendezve felfűztem egy sárga szaténszalagra. A zászlók közé pedig, kétoldalról a szalagot közrefogva, ráragasztottam a lyukasztott motívumokat, hátoldalukon a szürke párjukkal.

Így készült az alábbi képen felül látható party-dekor, a Halloween témájú zászlófüzér Sizzix vágókésekkel. Remélem, kedvet kaptál hozzá, hogy egy hasonlót te is elkészíts az idén.



Mi ez a Halloween témájú bejegyzés-sorozat?
Olvasd el a kezdő posztot, és minden kiderül:

A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.



**********For my English speaking friends****************
Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

This is the #1 part of my Halloween-themed post-series which I named as Sizzix Halloween Party. You can download the Halloween themed free scrapbook papers from the Sizzix.co.uk website, which I use for this project.
Click here to download: Be inspired Halloween


I used the following gorgeous Sizzix dies for this project: 
How to make this Halloween banner using Sizzix dies?
  1. Cut a 10x16 cm size banner shape from dark grey cardstock. Adhere another layer which you have cut from champagne colored glittered cardstock. You may cut it in 0,5-0,5 cm smaller size than the dark grey one so you will get a thin frame around it. Use 3D foam under this layer to lift the glittered cardstock.
  2. Repeat it 2 times more, so you will have three banners.
  3. For the third layers cut banner shapes from the Halloween themed scrapbook papers. Cut them in 0,5-0,5 cm smaller size than the glittered cardstock layer. 
  4. Cut 3 cobweb using the Sizzix Cobweb Die and cut the upper two third part. Save the rest as you will use the lower third part of the cut.
  5. Using a double tape, adhere the cobweb cuts to 3 cm from the top edge of the third layer of the banners.
  6. Cover this part (where you put the double tape) with some embellishments you cut from the Halloween papers.
  7. Cut the three gothic words, using Sizzix Vintage Spirits Die. Decorate the words with white gel pen.
  8. Repeat it 2 more times, and adhere these final layers to the first two layers of the banners using double tape or 3D foam.
  9. Have a satin ribbon and make the banner. Glue 2 papercut embellisments between the banners.

About my makes:  I have created these adorable party decorations and cards for the English teacher of my younger son. Tomorrow she will hold a fantastic Halloween Party in the school and she will use them to decorate the wall of the classroom. She said, she would keep them for future parties and would use the cards for teaching Halloween-themed English words for her students. :)

Hope you will enjoy my online Sizzix Halloween Party here on my blog named "Ünnepeld az életed" which means Celebrate your life in Hungarian. Just follow the links above and the party starts immediately. :)
**************************************************

Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések