Boszorkányos képeslap Sizzix vágókéssel

Kedves Olvasóim!
Egy 7-részes inspiráció-sorozat harmadik bejegyzését olvashatod, amelyben Halloween témájú alkotásokat fogok megosztani veled, a Sizzix Halloween Party elnevezésű bejegyzéseim keretében. Ebben a részben egy boszorkányos képeslap elkészítését osztom meg veled.

  
*******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******

 Hogyan készült? 

A képeslap díszítőelemeihez a Sizzix.co.uk honlapjáról ingyenesen letölthető Halloween mintázatú papírkészletet használtam fel. Kiegészítő alapanyag volt ezen kívül egy pezsgőszínű, csillámos dekorkarton, világosszürke, sötétszürke és fekete scrapbook alapkarton, egy régi scrapbookpapír, Distress Crayons (vízzel oldható kréták), Distress Ink bélyegzőtinta, 3D ragasztó. No, és persze, az elmaradhatatlan Sizzix vágógép és egy szuper vágókés.
https://www.sizzix.co.uk/662386/sizzix-thinlits-die-set-3pk-witchcraft

  • A képeslap alapjához levágtam a világosszürke alapkartonból egy 15x30 cm-es téglalapot és félbehajtottam. Az elejéhez kivágtam a sötétszürke alapkartonból egy 14,5-14,5 cm méretű négyzetet és ráragasztottam a kártya elejének közepére.
  • Ezután a pezsgő színű, csillámos kartonból ismét kivágtam egy másik négyzetet, ezt pedig, 0,5-0,5 cm-rel kisebbre, mint amit a sötétszürker kartonból vágtam ki. Ezt ráragasztottam a sötétszürke karton közepére.
  • Majd pedig, egy régi, csillagos mintás scrapbookpapírból vágtam ki egy harmadik négyzetet, amit szintén 0,5-0,5 cm-rel kisebbre vágtam, mint az előző réteget, a pezsgő színű, csillámos kartont. Ennek a papírnak a szélét körbeszíneztem narancssárga színű Tim Holtz Distress Crayon-nal, ami egy vízben oldható pigmenteket tartalmazó, műanyag borítású rajzkréta (nem zsírkréta!). Ezt a színezést tartályos ecsettel (tkp. nedves ecset) a papír közepe felé elmostam, majd Black Soot Distress Ink tintával és szivaccsal, körkörös mozdulatokat végezve árnyékoltam a papír szélét.
  • Végül, kivágtam a boszorkányt és a cicát a boszorkányos vágókéssel, a szélüket ugyancsak a Black Soot Distress Ink bélyegzőtintával körbeszíneztem és ráragasztottam a képeslap jobb oldali blokkjára.

  • Ezután a fent linkelt Sizzix ingyenesen letölthető Halloween scrapbookpapír készletéből a fekete denevéres papírból levágtam egy 5x14,5 cm-es téglalapot és 3D ragasztópárnával a képeslap bal szélére ragasztottam, kis keretet hagyva körben.
  • Ezután szintén az ingyenes Halloween scrapbookpapír-csomag részeként található kivágóívről lyukasztóval kivágtam a boszorkányüstöt és egy kis darab feliratot, amiből a pezsgős alátéttel együtt kis zászlót készítettem.
  • Minden elemet 3D ragasztóval rögzítettem, csak a kis, feliratos zászló alá egyel több réteg került.
  • Mindenképpen szerettem volna még egy kis csillogást belevinni az összképbe, és így ismét, mint a tegnapi képeslapnál is történt, a csillagokra esett a választásom. A boszorkányos vágókés része egy csillagos vágókés is, így a pezsgő színű csillámos kartonból kivágtam néhányat és azokat ragasztottam a képeslap elejére.


Így készült az alábbi képen bal oldalon látható Boszorkányos képeslap Sizzix vágókéssel. Remélem, kedvet kaptál hozzá, hogy egy hasonlót te is elkészíts az idén.



Mi ez a Halloween témájú bejegyzés-sorozat?
Olvasd el a kezdő posztot, és minden kiderül:

A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.

Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.

**********For my English speaking friends****************
Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

This is the #3 part of my Halloween-themed post-series which I named as Sizzix Halloween Party. You can download the Halloween themed free scrapbook papers from the Sizzix.co.uk website, which I use for this project.
Click here to download: Be inspired Halloween


I used the following gorgeous Sizzix product for this project: 

How to make this Wicked Witch Card using Sizzix dies?
  1. Cut a 10,5x30,5 cm rectangle from a light grey cardstock and fold it in half. 
  2. Cut three other rectangles from different materials and layer and glue them on each other, and adhere to the front of the card. Cut them in the following sizes

    - cut a 14,5x14,5 cm rectangle from dark grey cardstock
    - cut a
    14x14 cm  rectangle from champagne colored glittered cardstock
    - cut a 13,5x13,5 cm rectangle from a Halloween themed scrapbook paper.
  3. Diecut the witch and the cat from black cardstock, use the Sizzix Witchcraft Die Set and glue them to the right part of the card.
  4. Cut a 5x14,5 cm rectangle from Halloween themed scrapbook paper and using 3D foam pads, adhere it to the front he card. Align the left edge of this scrap paper of the rectangle you cut from dark grey cardstock previously.
  5. Use the above linked Halloween themed free scrapbook papers and cut a circle embellishment with the witch bowl, and cut a part of the ribbon with the Trick or Treat text and make a little flag. Attach them to the left part of the card, use 3D foam pads. If you like you may mat the little flag with champagne colored glitter paper.
  6. Diecut some stars from glitter paper, use the Sizzix Witchcraft Die Set and glue the stars above the witch bowl.

About my makes: I have created these adorable party decorations and cards for the English teacher of my younger son. She held a fantastic Halloween Party in the school and she used them to decorate the wall of the classroom. She said, she would keep them for future parties and would use the cards for teaching Halloween-themed English words for her students. :)

Hope you will enjoy my online Sizzix Halloween Party here on my blog named "Ünnepeld az életed" which means Celebrate your life in Hungarian. Just follow the links above and the party starts immediately. :)
**************************************************


Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések