Álomfogós képeslap esküvőre

Kedves Olvasóim!
Néhány héttel ezelőtt már mutattam egy csak fehér színből álló, esküvőre készített képeslapot. Ebben a bejegyzésben ismét esküvői képeslapot hoztam, most is a fehér néhány árnyalata "dominál" az összképen, bár most egy kis színt is használtam. No, és megint két szépséges Sizzix vágókés volt a legnagyobb segítségem az alkotásban.


Ez itt az elkészült képeslap borítója. Most fényképeztem először az erkélyen, egész más fényeket adott, mint a beltéri fotók szoktak.



Íme közeli képeken néhány részlet:



    Ez pedig a képeslap belseje:


      A képeslap különleges részlete, hogy csillámos fehér kartont és hófehér textúrált felületű scrapbook alapkartont használtam, ebből vágtam ki a csodálatosan szép formákat. Azért, hogy még jobban kiugorjanak a háttérből, s, hogy finomságukat hangsúlyozzam, akvarellceruzával kék és sárga foltokat satíroztam a kartonra, az álomfogó felső része alá, majd tartályos ecsettel mostam össze a színeket.

      Végül, még egy fotó a képeslapról, amin talán jól láthatóak a térben elhelyezett elemek.


      Hogyan készült ez az esküvői képeslap scrapbooktechnikával?

      • Először egy kraft alapkartont vágtam le képeslap méretűre, majd félbehajtottam, és egy fehér alapkartonból vágtam le egy 0,5-0,5 cm-rel kisebb téglalapot, majd ráragasztottam a kártya elejére.
      • Ezután fehér és csillámos scrapbook alapkartonból Sizzix vágógép és Sizzix vágókések segítségével kivágtam az álomfogót, a füzéres "béke jelet" (melynek kivágtam a belsejét), és jópár tollat - felhasználva mindkét vágókés-készlet tollait.
      • Akvarellceruzával kék és narancssárga színekkel satíroztam a kártya felső részére, ahová az álomfogó fő részét terveztem helyezni, majd tartályos ecsettel mostam egybe a foltokat.
      • 3D ragasztópárnákkal emeltem ki az álomfogó fő részének egymásra kerülő rétegeit.
      • Közvetlenül az alapra ragasztottam a béke jelből kivágott füzéreket. Erre gondoltam "felfűzni" a tollakat.
      • Ezután a két szélső függőre három-három, a középső függő végére pedig négy kivágott papírtollat ragasztottam. Amik alulra kerültek, azokat közvetlenül folyékony ragasztóval ragasztottam az alapra, amelyek felülre, azokat pedig 3D ragasztóval.
      • Végül 4 db strasszkővel dobtam fel a borítón az összképet.
      • A képeslap belsejére pedig még maradt egy toll, amit egy pici szív és egy strasszkő társaságában helyeztem el.

      Remélem, hogy a bejegyzésem hatására te is kedvet kaptál egy hasonló képeslap elkészítéséhez. Ezt a képeslapot végül is, akármilyen színből, bármilyen más alkalomra is elkészítheted: esküvőre, anyák napjára és csak úgy is!


      A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

      Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
      Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
      A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.

      Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
      Barátsággal üdvözöllek:
      Budaházi Brigitta, Gigi

      *Nagyon szépen köszönöm, hogy rákattintasz a fenti linkekre. Nekem ebből bevételem NEM származik, ellenben a Sizzix felé jelzi, hogy elolvastad és megtekintetted ezt a posztot. :)

      Megjegyzések