Én így készítek utazós scrapbookalbumot | Töltsd le a tanulmányt!

Kedves Olvasóim!
Az elmúlt napokban az utazós scrapbookalbumok elkészítésének témáját boncolgattam itt a blogon. Igyekeztem kideríteni, létezik-e egy olyan biztos módszer, amivel biztosan befejezhető egy fotókkal, gondolatokkal és személyes útifecnikkel teletűzdelt album, amit nagy elánnal elkezdtünk - vagy elterveztünk?

Végigvettem néhány lehetséges módszert, ami első látásra sikert ígér - de még én is elbuktam benne. Szerettem volna mégis megtalálni a legjobb módszert, de közben újra és újra ugyanazt a dolgot ismételtem, s ahogy Einstein is mondja - hiába nőtt a reményem, nem volt értelme más eredményt várnom, ha ugyanúgy cselekedtem. S, végre rájöttem, hogy itt van az orrom előtt a megoldás, hiszen már többször végigcsináltam.



Csupán ahhoz, a bevált szisztémához kell ragaszkodnom és ismét sikerülni fog! Annyira megörültem neki, hogy nem bírtam magamban tartani. Úgy döntöttem, Veled is megosztom ezt a módszert. Azért, hogy ha hasonló cipőben járunk, segíthessek Neked abban, hogy az idei nyáron sikerüljön végre befejezned az aktuális utazós scrapbookalbumodat.

Leültem és végiggondoltam, hogy a legkedvesebb utazós témájú scrapbookalbumomnál, a "Dublin 4" albumnál mit csináltam? Egészen részletesen megpróbáltam felidézni, lépésről-lépésre. De, mindez nem volt elég, fel akartam fedezni, hogy az a módszer miért működött, s a többi próbálkozás miért nem? S, ahogy ezt végiggondoltam, rájöttem, hogy ez az, felfedeztem a számomra leghatékonyabb módszert. Arra is ráeszméltem, hogy ja jót akarok magamnak, másképp már nem is fogom csinálni, ha egy utazás előtt állok és scrapbookalbumba szeretném foglalni az eljövendő eseményeket, csak így, ezzel a módszerrel.

Fogtam magam, leírtam felsorolásszerűen - s, nevet is adtam neki. Ez lett az én "10 titkom az utazós scrapbookalbumokról". Így már nem kell többet aggódnom azon, hogy ha jön egy út, be lesz-e fejezve az album? Könnyű erre válaszolni. Ha követem a módszert, be lesz, ha nem, akkor nem. Ennek a rendszernek egy kis részét már tanfolyamon is tanítottam - s az elkészült gyönyörű albumok voltak rá a bizonyíték, hogy működik - annál is inkább, mert volt arra is példa, hogy a tanfolyami résztvevők közül azóta önállóan is készítettek így albumokat.

A fentiek szerint bemutatott módszert leírtam egy 24-oldalas tanulmányban. Tudásom legjavát és a scrapbooktechnika iránt érzett minden szeretetemet beletettem. Nos érdekel? Akkor semmi más dolgod nincs, mint, hogy letöltöd. "Nem kell érte fizetnem? Ez hogy lehet?"

Nem. Ezt a módszert én találtam ki, nem más és az ingyenes megosztásával szeretnélek megajándékozni Téged. Ezúttal egy tömör anyagra készülj és nem szellős, jól illusztrált cikkre. Ez most nem az. Vannak benne képek, persze, de ez most nem arról szól. Hiszen az a célom, hogy megértsd a miérteket, s azonosulni tudj vele, hogy sikert érhess el. Épp emiatt, bőven kifejtettem azokat a gondolataimat, melyekkel segíthetlek a módszer elsajátításában. Ha olvasod majd, úgy érezheted magad, mintha beszélgetnénk. Vagy, mintha a tanfolyamomon ülnél, ahol rám jellemző szóhasználatban és részletességgel magyarázok. Bár, azt hiszem, ez a tanfolyam nem lenne rövid. :)


Formátumát tekintve úgy alakítottam ki, hogy könnyen olvashasd majd, az utazás alatt is - természetesen digitális formában - hiszen az instrukcióimra, majd meglátod, ott is szükséged lehet. Olvashatod mobilról, tabletről, monitorról - de, ha szeretnéd, akár ki is nyomtathatod.

Csupán annyit kell tehát tenned, hogy rákattintasz az alábbi gombra, mely után a letöltési oldalra jutsz és letöltöd a 10 titok az utazós scrapbookalbumokról c. 24-oldalas tanulmányt.
Ezt követően kuckózz be minél hamarabb ezzel az olvasmánnyal és olvasd végig minél előbb, töviről-hegyire. Szépen emésztgesd az olvasottakat, s, ha lehet juss elhatározásra, mit kezdesz az új információkkal? Ugye, milyen jó lenne ha idén nyáron, már te magad is sikerrel fejeznéd be a scrapbookos körökben egyébként sokszor brutálprojektnek titulált utazós scrapbookalbum készítését? Nekem működött a módszer, ha egy részét alkalmazva működött másnak is, akkor nálad is működni fog!


Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések