December napjai - Játék eredményhirdetés 1.

Kedves Olvasóim!

Akik december elejétől figyelemmel kísérték a blogbejegyzéseimet, azok már tudják, hogy egy játékot hirdettem, amelynek tegnap éjfélkor járt le a határideje. Ebben a rövid bejegyzésben hozom a végeredményt, vagyis győztest hirdetek! De, nem ez lesz az utolsó bejegyzés a játék értékelését tekintve. Néhány napon belül egy hosszabb írásban szeretném megosztani elismerő véleményemet is ezekről az elkészült, ill. készülőben lévő fantasztikus karácsonyi albumokról, melyeket megosztottak velünk alkotóik. Lássuk hát, a várva-várt végeredményt!


Egy rövid, de annál lenyűgözőbb számokat felvonultató statisztika (az én oldalaim nincsenek beleszámítva):
  • A játékban 7 alkotó bejegyzései vettek részt (ábécé sorrendben):
    (1) Annaka, (2) Ányi, (3) Bori, (4) Gólya, (5) Katie, (6) Kriszta, (7) Kriszti
  • A játék kapcsán 86 blogbejegyzésre, képgalériára történő hivatkozást osztottak meg velünk itt, a blogon a lányok.
  • A feltöltési határidőig (2014.12.23. 24:00) 72 bejegyzés érkezett.
  • A játékban részt vevő összes alkotó albumának oldalait összegezve 94 db decemberi napról láthattunk összeállításokat!
Nyertes(ek) és díjak
  • Nagy örömet okoztatok a részvételetekkel, a sok-sok inspiráló ötlettel nekem, s a blogom olvasóinak. Köszönetképpen mind a 7 résztvevőt szeretném megajándékozni, a játékban való részvételéért. Az ajándék egy általam személyesen nektek készített, mini mixed media alkotás, valamint egy választható ajándékutalvány egyike: vagy egy 10%-os kedvezményre jogosító ajándékutalvány egy általam tartott projekt jellegű tanfolyam részvételi díjából vagy pedig 10% kedvezményről szóló ajándékutalvány a Scrapbook Webáruházban történő min. 7.500 Ft-os vásárlás alkalmával. Az ajándékutalványok 2014.04.30-ig válthatók be. Választásotokat és postacímeteket, kérem, hogy a tanfolyam kukac scrapbook.hu e-mail címre küldjétek el.
  • A legtöbb bejegyzést, amely különböző napokról készült oldalakat tartalmazott
    Ányi osztotta meg velünk, 24 db-ot. Így ő kapja a vaskos scrapbook csomagot. Csodálatos, szorgalmas munkád előtt meghajlok, Ányi, gyönyörű albumot készítettél a családodnak! Köszönjük, hogy láthatjuk.
  • Különdíjat kapnak Gólya és Annaka, akik Ányi után a legtöbb bejegyzést linkelték be és ő utána a legtovább jutottak a 2014-es December napjai album elkészítésében. Le a kalappal előttetek is, lányok! Szépséges szép munkátokat egy-egy kisebb scrapbookcsomaggal szeretném jutalmazni.
Szeretettel gratulálok Nektek!

Köszönöm szépen minden kedves alkotótárs lelkes részvételét a játékban!
Boldog vagyok, hogy ezzel egymásnak, az olvasóimnak és nekem is örömet szereztetek! Köszönöm.

Egyúttal, megragadnám az alkalmat, hogy minden kedves Olvasómnak
Boldog, békés Karácsonyi Ünnepeket kívánjak!

Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések

Rucola Designs üzenete…
Szeretettel gratulálok én is a nyerteseknek! Szuper nyeremények! Gyönyörű a taged!!! Boldog karácsonyt!
Gólya üzenete…
Juppie! Nagy gratulacio Anyi! Es minden kedves resztvevonek!!! Koszonom a kulondijat! Nagyon orulok hogy belevagtam es hogy a jatek es a jatekostarsak vegig inspiraltak! Imadom az albumomat! Unnepek utan mindenkiet vegigolvasom, mar alig varom!!! Csodas karacsonyt mindenkinek!
Gratulálok Mindenkinek!
Ányi üzenete…
Hú, nagyon örülök! Bevallom, számomra hatalmas motiváció volt a játékod, és ha ezt nem hirdetted volna meg, biztosan nem lettem volna ilyen szorgalmas! Pláne nem írtam volna a blogomban... ami most egy kis időre így feltámadt a hamvaiból.:)
Azért nem egyszerű ám ilyen naprakésznek lenni, pláne, hogy szerintem eléggé fantáziálatlan és kissé gagyi oldalakat készítek, de ez már az én önértékelésem defektje. Majd írok erről a végén én is hosszabban a blogon.
Most viszont örömre fel! Külön örülök a kuponnak, no meg persze a kis mixed tag-nek (bevallom, élőben még nem láttam ilyent, pláne nem fogtam és pláne-pláne nem birtokoltam), ami majd az albumba kerül, természetesen :) Külön értékes lesz számomra, ez biztos!
Gigi, le a kalappal előtted a különdíjak tekintetében, azt hiszem, megint arról tettél bizonyságot, hogy milyen korrekt és szeretetteljes vagy! Gratulálok a játékban résztvevőknek és a nyerteseknek!
További szép karácsonyt mindenkinek!
Kriszti üzenete…
Gratulálok én is mindenkinek, aki készíti ezeket a szép albumokat - olyan jó lesz elővenni majd pár év múlva. Elhihetitek, nekem már a negyedik albumom (és mindet be is fejeztem!!!) :)
Feltöltöttem én is a jelenlegi állapotot - 24-én reggel kihasználtam a szép napsütést, és végigfotóztam az új oldalakat, ahol akkor tartottam:
http://krisztikealkot.blogspot.hu/2014/12/december-16-23.html
Köszönöm, Gigi, a játékot. Én az albumot valószínűleg a játék nélkül is ugyanígy készítettem volna, viszont Neked köszönhetően felélesztettem a blogomat - amit anno 3 éve pont a DD kapcsán kezdtem el :)
Ányi üzenete…
December 22-23-24-25-26 is elkészült.
http://scrapbookgimp.blogspot.hu/2014/12/december-napjai-17.html