Változások kívül-belül

Kedves Olvasóim!

Korszakváltás elejéhez-közepéhez érkeztem. Éreztem már egy ideje, hogy kisebb-nagyobb változások szükségének jött el az ideje az életem nagyon sok területén. Erről szeretnék egy kis infót adni ebben a bejegyzésben.


Talán már ezt a folyamatot jelezte előre bennem az, hogy tavaly, a családom három másik tagjának távollétében egyedül belevágtam egy kisebb lakásfelújításba: apukám támogatásával kifestettem az előszobát. De úgy rendesen, ahogy kell: tapéta le, glettelés, plafon teddivel kétszer fehérre, falak kétféle színnel kétszer.... blehhh. Aztán polcok vissza, új cipősszekrény összeszerelése, friss lakásdekor, stb. Olyannyira szétfárasztottam magamat fizikailag az egy hét alatt, hogy máig nem felejtem, borogatnom kellett a karjaimat estére! De, az eredmény klassz lett, a fiúk örültek. Hepifész mindenki részéről.

Időrendi sorrendben aztán jöttek a munkám terén történt változások. Új, megtisztelő együttműködés a Pentacolorral, tudjátok, Amerikában jártam, erről itt is írtam a blogon, ez egy nagyon nagy változás volt.

Tartottam sok-sok scrapbook tanfolyamot ősztől-nyár elejéig, még egy alkotós napközis tábor is összejött, e téren újdonság volt nekem az új helyszínek bekapcsolása: az Articsóka Stúdió és a Rayher oktatóterme. Plusz, tavaly már nemcsak (úgymond) végfelhasználóknak, hanem a Pentacolor vevőtalálkozóján is tartottam scrapbook foglalkozást a cég viszonteladóinak.

Aztán eljött az idei nyár, s nekiestem a lakásnak megint. Régóta inspirál már Via rendszeretete, és szervezettsége, s Tina barátnőm szelíd stílusa arra, hogy az életterünket amúgy alaposan rendbe szedjem. Így e téren is alaposan megváltozott minden. Átrendeztem a nagyszobánkat, elkezdtem a szortírozást, új helyet kaptak az alkotós dolgaim, szép dobozokba kerültek a scrapbook holmik, fellélegzés kezdődött a szekrényekben is a sok éves elmaradások után. Család részéről, hála Istennek tapsvihar és hepifész még mindig.

Levágattam a hajamat, ami szintén egy nagy változás részemről. Plusz, még egészségügyi témában is (aki tudja a sztorimat, most érti, mire célzok - aki nem, az ne ijedezzen, minden oké, sőt) a horizonton felcsillant az egy időre felhők mögé bújt napsugár is. Szóval, ha még nincs elég, akkor még ez is alakul.

Most, pedig még több minden megváltozik, s ez mindkét, számomra legfontosabb területre: a magánéletemre és a munkámra is reményeim szerint pozitív hatással lesz. A munkám terén átrendeződnek bizonyos területek, amiről hamarosan írni fogok, épp ezért, alkotómunkám látható színtere, a Scrapbook.hu honlap és részei pedig szintén alaposan átrendeződnek...

Emiatt néhány napon belül a Scrapbook.hu megszokott felülete átmeneti időre bezárul és nem lesz elérhető.

Én itt, ezen a blogon, Facebook profilomon, Instagram profilomon, illetve a Scrapbook.hu Facebook profilján elérhető és követhető leszek.

A Scrapbook Webáruházban folyamatban lévő vásárlások kiszállításra kerülnek, a Scrapbook tanfolyamokkal kapcsolatban szintén az előbb felsorolt felületeken lehet információkat szerezni. A Scrapbook Galéria regisztrált tagjait és a Scrapbook Hírlevél olvasóit tájékoztatom a napokban minderről, s ezután is. Az új felület indulásáról pedig biztos, hogy nem fogtok lemaradni.

Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Szeretettel üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Ui: Szeretném azokat megnyugtatni, akik esetleg soraimat olvasván megijedtek, esetleg, hogy aggodalomra nincs ok. Minden rendben van! :)

Megjegyzések

Merika üzenete…
Remélem minden a terveid szerint alakul, bár kicsit eltávolodtunk, de mindig drukkolok Neked ! Várom az újdonságokat , drukk, drukk :-)
Névtelen üzenete…
Hajrá!!! :-*
Trillucy üzenete…
Szia Gigi!
Nagyon örülök,hogy jól alakulnak a dolgaid :-)Most kicsit én is távolabbról figyellek de lélekben mindig ott vagyok :-)