Képeslapok Japánba 1.

Kedves Olvasóim!
Ebben a bejegyzésben egy minisorozatot indítok. Azt a szép feladatot kaptam egy hete, hogy készítsek néhány képeslapot, amin a Pentacolor termékeit használom fel - ezek a képeslapok pedig Japánba, egy világszerte ismert és kedvelt márkához lettek elküldve, termékhasználati példaként. Nagy izgalommal és ismét megilletődött szívvel láttam neki a feladatnak.


6 képeslapot állítottam össze, mindegyiken más-más 3D effekt anyagot használtam a díszítéshez. Az elsőn, amit itt bemutatok gyöngytoll pöttyökkel dobtam fel ezt a szolid kártyát.


A kártya alapja egy kraft vagy natúr karton, erre egy kb. fél-fél centiméterrel rövidebb és keskenyebb, sötétbarna tónusú scrapbookpapír-réteget ragasztottam fel kétoldalú ragasztószalaggal. Erre a sötétbarna alapszínű, tulajdonképpen madártoll-mintás papírra egy lazacszínű, apró kézírásos papír került. 2 mm-es vastagságú 3D ragasztópárna réteg tartja el egy picit egymástól a két papírréteget. A felső papír szintén kb. fél-fél cm-rrel keskenyebb és rövidebb a sötétbarnánál. Így kapom meg azt a finom szegélyt, ami annyira tetszik más képeslapjain is.


Erre került rá a kapcsos zárójelre emlékeztető keret, melyet háromszor vágtam ki: egyszer formavágó géppel, kétszer pedig kézzel, szélesebb és keskenyebb szegélyt hagyva körben,  három különböző papírból. A legalsó a már használt sötétbarna tónusú papír, majd egy sima fehér karton (műszaki rajzlap) következett, erre került a diagonálcsíkos scrapbookpapír. A három réteget egymáshoz ragasztottam kétoldalú ragasztóval, átkötöttem egy világos színű organza szalaggal, majd mindezt 2 rétegben, tehát összesen 4 mm vastagon 3D ragasztópárnákkal rögzítettem. Egy körszeletre ráírtam azt az üzenetet, amit talán minden országban ismernek: I love you, majd a szalag alá csúsztatva, a keret bal alsó részére ragasztottam.

Ezután nektarin színű gyöngytollal a keret bal felső sarka tájékára, illetve az egyensúly helyrebillentése és a képeslap üzenetének hangsúlyozására a lap jobb alsó sarkára gyöngytoll pöttyöket festettem.


Végül, utolsó lépésként lyukasztottam néhány margarétát egy színben hozzáillő papírból, s azokat a képeslap bal sarkához közel, a keret alá tuszkoltam. Kész is lett az első képeslap.


Mondtam már, mennyire szeretem használni ezeket a tollakat? S azt is, hogy miért? Mert bizony, sok közöm van ezekhez a termékekhez, melyek egyedülállóak a magyar hobbikellék-piacon. Magyar fejlesztésű és gyártású termékről van szó, mely minden tulajdonságában utoléri, sőt véleményem szerint megelőzi a külföldi versenytársait. Egyik első feladatom volt a Pentacolor scrapbook tanácsadójaként e tollak többlépcsős tesztelése, majd pedig - amit a legszebb feladatnak éreztem - átgondolt munkával a gyártásra és árusításra kerülő kollekció színeinek is meghatározása.


A gyöngytollakat a Scrapbook Webáruházban is árusítom, minden színt félig a "gyermekemnek" tekintek, jó szívvel és büszkén ajánlom minden magyar alkotó, főleg a scrapbookosok figyelmébe és szeretetébe. Kedvező árának köszönhetően talán többen ki fogjátok próbálni, s bízom benne, hogy nem fogtok csalódni.
A gyöngytollak használatáról az érdeklődők itt bővebben olvashatnak, s megnézhetnek egy oktatóvideót is: Scrapbook.hu Gyöngytoll-titkok | Pentart dekor: Ajándékozz szívvel-lélekkel | Színes ötletek: Ajándékozz szívvel-lélekkel

Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Szeretettel üdvözöllek:
Budaházi Brigitta/Gigi

Megjegyzések