Washi tape használata scrapbook oldalon

Kedves Olvasóim!

Kis cikkem jelent meg a Rayher Kreatív Centrum ötletlistájában. A washi tape scrapbook oldalakon való használatával kapcsolatban adok néhány ötletet. Ha van kedved, nézd meg Te is.

A cikk a ide kattintva olvasható, a benne szereplő oldalamat a nászutunkra emlékezve készítettem, Assisi utcáit járva fotózta rólam a fényképet (akkor) újdonsült férjecském, már 11 éve... Szerettem készíteni az oldalt, ahol értem, maszatoltam rajta akril festékkel, sok-sok textúrát igyekeztem kialakítani, a készítése egy kis kirándulás volt a mixed media világába, és igazán kedvemre volt.

Az oldal részleteit, hozzávalóinak listáját megtalálhatod a galériában, ahová feltöltöttem:

Gigi: Assisi

Technika: Hagyományos scrapbooking

Pszt! A cikkben hivatkozott termékek a Scrapbook.hu webáruházában (is) kaphatók. ;)

Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Szeretettel üdvözöllek:
Budaházi Brigitta/Gigi

Megjegyzések