Írországi emlékek 1. - Digitális oldalak

Kedves Olvasóim!
Sokan tudjátok rólam/rólunk, hogy testvérem Írországban, Dublinban él, s az ő meghívására évek óta ott, Vele tölthetek egy-egy hetet. Ezeket a kirándulásokat - jó scrapbookoshoz híven - rendszerint végigfotózom, s hellyel-közzel scrapbook emlékoldalakat is készítek belőlük. Úgy gondoltam, megmutatom az ezekről az utazásaimról készült scrapbook alkotásaimat itt a blogon, hogy így nyár közepén kedvet csináljak azok számára, akik arra a tájékra igyekeznek, illetve, akik utazásos élményeik megörökítése ürügyén terveznek leülni scrapbookozni mostanában.
Digitális oldalak - Minialbum - Utazós album [rövidesen]


A digitális oldalaimmal kezdem. Mindet beszúrtam, amelyiknél Írországban készült fotókat használtam. Van köztük utazós emlékoldal, hangulatoldal, testvér-szeretgetős oldal és szerelmetes oldal. Inspirációt tessék! :)

Most így egyben végignézve kissé eklektikusan hat, de szívemnek mindegyik kedves egyen-egyenként. Általában úgy készítem őket, hogy a lehető legjobban emlékeztessenek hatásukban a hagyományos oldalakra, mintha csak azok lennének lefényképezve. Hiába, nem tagadhatom meg a szívem másik felét, a ragasztót, festéket, papírtextúrákat a bőrén érzékelni szerető hagyományos scrapbookos énemet sem.

Úgy nézem, lassan összegyűlik egy fotókönyvre való belőlük. Érik már nagyon, de nagyon. Csak nekem ez még kevés, vaskosat szeretnék!!!!!! :)

A képek egyenként is megnyílnak nagyban, illetve egymás után is lapozgathatók [valamiért még ez utóbbi nem működik, grrr, de remélem mindjárt rájövök, miért nem].








Az oldalak mindegyike megtalálható a Scrapbook.hu honlapon 2009-ben indított galériámban, mindegyikük alatt felsoroltam a felhasznált digitális hozzávalókat. Kedves dizájnerek, nézzétek el nekem, hogy most nem linkelem őket egyenként. Itt lehet megkeresgélni őket: Gigi galériája a Scrapbook.hu honlapon

Legközelebb egy minialbummal jövök, utána pedig egy utazóssal (hű, az most a nagy szerelmem, idei készítésű!).

Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Szeretettel üdvözöllek:
Gigi

Megjegyzések

Janka üzenete…
jó volt így is végignézni őket! hajrá, Gigi, még többet kérünk!

a hagymás albumodat meg már nagyon-nagyon várom!!!!!
Eszter(beszteri) üzenete…
Nagyon szép oldalak, Gigi! :) Kíváncsian várom én is a folytatást!
kreatívhit üzenete…
Klassz inspiráló oldalak.Jó volt megnézegetni.
Budaházi Brigitta üzenete…
Köszönöm szépen, kedvesek vagytok. Örömmel hozom néhány nap múlva a következő bejegyzést.