Yabo zsűritag lettem és SV kihívás

Kedves Olvasóim!

A Scrapbook.hu-n mától kaphatóak a Yabo termékei. Erről itt is olvashatsz>>.
Közben a Yabo Challenge blog zsűritagja lettem, így örömmel kísérem majd ezentúl én is figyelemmel ennek a honlapnak a kihívásait is. Örülök a felkérésnek és köszönöm a bizalmat! Itt megnézhetitek az első szavazás eredményét, amiben már én is tevékenyen részt vettem.

De futok is gyorsan vissza a Scrapbook.hu-ra, mert ott ma járt le a Scrapbookozz velünk e-magazin legutóbbi kihívása. A nyertesre holnaptól szavazunk a Kreatív Csapattal! Hű, de izgi, milyen klassz érzés nyerteseket hirdetni!

Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Szeretettel üdvözöllek:
Gigi

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Gratulálok a zsűritagsághoz Gigi!! :)
Noncsi üzenete…
Én is tiszta szívből gratulálok a zsűritagsághoz!!! :)