Gesztenyevadászat

A gyerekekkel minden évben kimegyünk a Városligetbe gesztenyét szedni. Mielőtt elindulunk, már olyan izgatottak, hogy alig lehet velük bírni! Az üres kis kosarukkal és vödrükkel szaladgálnak kacagva a lakásban, és percenként megkérdezik, hogy "Anyaaaaa, mikor megyünk máááááár?" Aztán, ahogy kiérünk, hihetetlenül lelkesen tudják kikutatni az avarban bújkáló, csillogó gesztenyeszemeket. :) Ezeket a pillanatokat nem lehet nem megörökíteni! Én mást sem tettem, csak fényképeztem. Erről a kedves emlékről szólnak a legújabb összeállításaim, ezúttal megint digitális technikával.

Ugyanaz az elrendezésterv inspirált mindkét oldalnál (Thorunn munkája). A Márkóról készült oldalnál egyszerűbb dolgom volt, hiszen voltak fekvő formátumú képeim. Balázsról viszont főként álló képeket készítettem, így elforgattam a "sablon" elrendezést, és kiegészítettem még egy közeli termésképpel. Így, mivel emlékeztetnek egymásra egymás mellett és külön-külön is jól mutathatnak az oldalak. Mindkét oldalnál szinte ugyanazokat a hozzávalókat használtam fel.

Technika: Digitális Scrapbooking
Hozzávalók: barna papír (Spot Dots No.5. Katie Pertiet), varrott papír (Web Freebie - Katie Pertiet), masni (Photo Wraps No.9. - Katie Pertiet), cédula (Pin Up Journal Spots - Katie Pertiet), cimke (Echoes of Asia Freebie - Jessica Sprague), kapocs (Boys Basics - ksharonk), gombok és szalagdarabok (Circle Journal Freebie - Jenna Robertson), festett, karton betü (Laura's Pocket Freebie - Debbie Fisher), árnyékolás (Ever Been Framed - Monica Larsen), fém dísz (Pumpkin Cobbler Freebie Kit - Miss Mint), gombok (Sweetly Frayed Freebie - Tracey Rennemo), festett ecsetvonások: Painted Strokes - Yvette Keohuloa.
Betütípusok:Hotel Coral Essex és PR8 Charade

Megjegyzések

Kata üzenete…
Nagyon kedves emlék. Gyönyörű lett mindkét oldal (és persze a kisfiúk is :-)